پنجره ها یکی از اصلی ترین قسمت ها در زمان طراحی است که طراحان آن را لحاظ می کنند و انتخاب بهترین متریال برای آن ها از کارهای که به عهده کارشناس می باشد. پنجره آکاردئونی از دسته پنجره های بسیار با کیفیت و پرکاربرد در صنعت پنجره سازی است. همانطور که می دانید پنجره دوجداره از جنس پروفیل یو پی وی سی و مقاوم است. تعریف پنجره آکاردئونی دوجداره لنگه های بازشو به صورت تاشونده روی هم قرار می گیرد. و در زمانی که بسته هستند در مجاورت هم قرار گرفته و فضای یک دست را به وجود می آورند.

 نصب پنجره آکاردئونی دوجداره

نصب پنجره آکاردئونی دوجداره یکی از پیچیده ترین و خاص ترین انواع نصب است. به دلیل ساختار پیچیده که دارد باید با دقت بالایی نصب شود. باید برای نصب کارشناس ماهر و متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی بسپارید تا از جهت نصب اصولی اطمینان پیدا کنید. مرحله نصب اهمیت بالایی دارد چرا که اگر به درستی انجام نشود به سرعت این پنجره ها کیفیت خود را از دست می دهند و دیگر کارایی قبل را ندارند. گروه فنی و مهندسی فیدار برای نصب و تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

پنجره آکاردئونی دوجداره

نکات مهم

پنجره آکاردئونی را می توان برای عرض های بالا تر از دو متر استفاده کرد. که به همین دلیل مورد استفاده به خصوص در بالکن و تراس و حیاط است. این مدل از پنجره که به صورت آکاردئونی یا تاشو روی یکدیگر قرار می گیرد از این جهت فضای کمتری را اشغال می کند.

مطالب بیشتر
تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی به صورت تخصصی

نحوه باز شدن پنجره آکاردئونی به شکل ها مختلفی می تواند باشد. که به صورت لنگه ها تاشو که این نوع پنجره بسیار مناسب ویلا می باشد.

یو پی وی سی که در پنجره آکاردئونی به کار رفته دوستدار محیط زیست است و قابل بازیافت است.

شرایط مکانی پنجره ها اهمیت دارد به دلیل اینکه بازشو آن ها باید متناسب با شرایط مکانی انتخاب شود.

در زمان نصب از کارشناس ماهر بخواهید که نحوه صحیح باز و بسته کردن و نگهداری از این نوع پنجره دوجداره را به شما آموزش دهد.

یراق آلات پنجره آکاردئونی

در زمان خرید و نصب این نوع پنجره باید به یراق آلات آن توجه ویژه ای داشت. چرا که این نوع از پنجره به علت ابعاد بزرگ دارای وزن نسبتاً بالایی می باشد. به همین خاطر کیفیت و تحمل وزن یراق آلات بسیار مهم است. به خصوص نحوه خاص باز و بسته شدن نیازمند یراق آلات مخصوص و با کیفیت است تا به راحتی آسیب نبینند. در حالی که از یراق آلات مخصوص و با تحمل وزن و مکانیسم مخصوص استفاده نشود پروفیل و یراق آلات هر دو خیلی زود آسیب می بینند و پنجره کارایی و دوام مناسب نخواهد داشت.

پنجره آکاردئونی دوجداره

برتری ها پنجره آکاردئونی

  • مناسب برای ارتفاع ها زیاد
  • قابل استفاده به عنوان جدا کننده
  • دوام و طول عمر بالا
  • بازشو زیبا و جذاب
  • قابلیت نسب شیشه ها در مدل ها مختلف
مطالب بیشتر
طرح تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

کاربرد

می توانید از پنجره آکاردئونی دوجداره برای اتاق پذیرایی ،سالن آشپزخانه یا فضای دیگر استفاده کنید. یا اینکه از این پنجره در بالکن استفاده کنید تا بتوانید در فصل گرم سال پنجره را به صورت کامل باز کنید و در فصل سرد به صورت کامل ببندید. ضمن اینکه می توان از این نوع پنجره برای جداسازی فضا از یکدیگر استفاده کرد.

قیمت پنجره آکاردئونی

پنجره آکاردئونی دوجداره به خاطر یراق آلات خاص و ابعاد بزرگ به طور کلی از قیمت بالاتری نسبت به سایر پنجره ها دوجداره برخوردار است. البته قیمت نهایی به عوامل متعددی مانند قیمت دقیق وزن پنجره ،ابعاد آن ،نوع پروفیل ،شرایط نصب و …. بستگی دارد.

شماره تماس فیدار