زندگی مدرن و در حال پیشرفت امروزه ما را به سمت بهینه مصرف کردن سوق داده است. یکی از آیتم های که در زندگی امروز و در ساختمان های ساخته شده در سطح شهر بسیار به چشم می خورد پنجره upvc است. استقبال از این دست پنجره ها به دلیل برتری ها که دارند بسیار بالا بوده است. اما بعد از مدتی به طور کلی همه پنجره ها نیاز به رگلاژ و تعمیر پیدا می کنند. که تعمیر پنجره upvc در کرج نیز توسط گروه فنی و مهندسی فیدار به بهترین نحو انجام می شود.

تعمیر پنجره upvc در کرج

مجموعه فنی و مهندسی فیدار در خصوص تعمیر پنجره upvc در کرج و تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهد. به طور دقیق تر در شهر کرج که شامل گوهردشت، عظیمیه، مهرشهر می شود. و اینکه خدمات به طور یکسان انجام می گیرد. همچنین در شهر تهران در تمامی مناطق تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب در کوتاه ترین زمان ممکن نیرو اعزام می شود.

مزایای تعمیر پنجره upvc

  • جلوگیری از هدر رفت انرژی
  • جلوگیری از فشار نامتعارف بر روی پنجره
  • ماندگاری و دوام بیشتر پنجره
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی صوتی

تعمیر پنجره upvc در کرج

قبل از تعمیر پنجره upvc چه اقداماتی می توان انجام داد

روغن کاری دوره ای

روغن زدن به پنجره از کارهای ضروری و واجب می باشد. این کار در پنجره دوجداره باید با استفاده از روغن رقیق مانند روغن چرخ خیاطی انجام شو.د بسته به شرایط آب و هوای میزان بازه روغن کاری متفاوت می باشد. به طور مثال روغن کاری پنجره در شهر کرج در بازه زمانی 3 تا 6 ماه نیاز است تا در نهایت حرکت روان باز و بسته شدن را ایجاد کند.

مطالب بیشتر
رگلاژ و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی توسط فیدار
ایجاد حداقل فشار در زمان باز و بسته

سختی یا راحتی بیش از اندازه در زمان باز و بسته کردن پنجره دوجداره از نشانه های این است که احتیاج به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می باشد. که برای رفع این مشکلات باید کار را به تعمیرکار متخصص در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی بسپارید.

عایق بندی و درزبندی

یکی از تاثیرگذارترین کارها در پنجره درزبندی و عایق بندی می باشد. با سپردن تعمیر پنجره upvc در کرج به گروه فیدار می توانید از سلامت پنجره اطمینان پیدا کنید. به خصوص در پنجره ها ریلی و لولایی که ممکن است به خاطر استفاده مکرر از حالت استاندارد خارج شود.

تعمیر پنجره upvc در کرج

نحوه شستشو پنجره

شستشو عامل بسیار تاثیرگذاری در کارایی و طول عمر پنجره می باشد. ضمن این موارد دقت کنید که لاستیک ها درزگیر پنجره ها نیز شسته شود. چرا که این فرآیند سبب افزایش طول عمر و انعطاف پذیری لاستیک ها می شود. به این صورت که عایق بندی بهتر راحتی بیشتر و باز و بسته شدن روان پنجره را در پی خواهد داشت.

جمع بندی

در حال حاضر با وجود الودگی ها صوتی و محیط زیستی استفاده از پنجره دوجداره بسیار اهمیت دارد حتما که پنجره دوجداره نیاز به رگلاژ دوره ای دارد و با این عملیات به ماندگاری و طول عمر بیشتر پنجره کمک فراوانی می شود در واقع با یک اقدام کوچک می توانید جلوی هدر رفت انرژی زیادی را بگیرید.

مطالب بیشتر
شناختن اجزاء اصلی پنجره دوجداره

شماره تماس فیدار