پنجره آلومینیومی از جمله پنجره های بسیار قوی و در عین حال سبک و بادوام می باشد. البته که با گذر زمان و استفاده مداوم نیاز به تعمیر تخصصی پنجره آلومینیومی نیز شکل می گیرد. که برای این امر حتما از گروه فنی و مهندسی فیدار کمک بگیرید تا نتیجه مطلوب و دلخواه شما حاصل شود. تعمیر پنجره آلومینیومی به صورت های مختلف انجام می پذیرد، که با توجه به مشکلاتی که برای پنجره بوجود می آید روش های در نظر گرفته می شوند.

ویژگی پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی پنجره بسیار قوی و در عین حال سبک و بادوام می باشد. از متریالی استفاده می شود که بسیار قابل انعطاف یا در اصطلاح چکش خور هستند. در واقع پنجره آلومینیومی تقریبا برای تمامی اشکال قاب های پنجره قابل استفاده می باشد. این نوع پنجره به خوبی قابلیت عایق بودن را اجرا می کند و می تواند عایق مناسبی برای صرفه جویی در مصرف انرژی در محیط محسوب شود. به طوری که این نوع پنجره دارای دو قسمت خارجی و داخلی می باشد. که ما بین این دو قسمت با استفاده از مواد غیر فلزی عایق هوا پر شده که در بیشتر موارد گاز خاصی در این فضا قرار می گیرد. از ویژگی های مهم پنجره آلومینیومی که نیاز کمی به نگهداری دارند.

تعمیر تخصصی پنجره آلومینیومی

در چه صورت نیاز به تعمیر تخصصی پنجره آلومینیومی می باشد؟

نفوذ آب به داخل پنجره، هر گونه شکستگی و شل شدن در لولا، رسیدن صدا و عایق نبودن نداشتن فریم مستحکم و… از جمله عواملی هستند در صورت رخ دادن نیاز به تعمیر می باشد. تعمیر پنجره آلومینیومی توسط آچار آلن صورت می گیرد و برای تعمیر نیاز به رگلاژ پنجره آلومینیومی می باشد.

مطالب بیشتر
ابزار و لوازم مورد نیاز جهت تعمیر پنجره دوجداره

پنجره آلومینیومی به نسبت پنجره دوجداره سبک تر هستند و نصب راحت تری دارند. استحکام آن بالا می باشد و می توان آن را در طرح و رنگ های متعددی پیدا کرد در برابر صدا و حرارت مقاوم هستند. و هزینه کمتری دارند به همین دلیل بیشتر مورد استقبال افراد قرار می گیرند.

هزینه تعمیر پنجره آلومینیومی

عواملی متعددی از جمله وزن آلومینیومی مصرفی، مدل درب و پنجره کشویی، قیمت یراق آلات مصرفی ،نوع شیشه، اندازه و ابعاد، هزینه حمل و نقل اجرت نصب و به طور کلی قیمت نصب و تعمیر تخصصی پنجره آلومینیومی به صرفه می باشد.

تعمیر پنجره آلومینیومی

برای تعمیر و تعویض لولا پنجره آلومینیومی مراحل زیر انجام می شود.

ابتدا لولای پنجره را با دریل و پیچ بند باز کرده و لنگه را از فریم جدا کنید.

سپس لولای شکسته را تعویض کنید و در صورت نیاز لولای اضافی را برای تقویت پنجره نصب کنید.

در نهایت لنگه را به فریم پنجره متصل کنید و از درستی باز و بسته شدن آن مطمئن شوید.

تنظیم لولا آلومینیوم به معنی تغییر موقعیت لولا نسبت به درب یا پنجره است. که می تواند سبب بهبود عملکرد عایق بندی و زیبایی آن ها شود.

لولا آلومینیوم از دو صفحه تشکیل شده است که یکی روی چارچوب و دیگری روی لنگه قرار می گیرد. تعمیر پنجره آلومینیومی در قسمت لولا به معنی رفع خرابی یا شکستگی لولا است که برای اتصال لنگه پنجره به فریم آن استفاده می شود.

مطالب بیشتر
تعویض لاستیک پنجره دوجداره

دلایلی که احتیاج به تعمیر لولا آلومینیومی را لازم می کند.

  • افتادگی یا ترکیدگی درب و پنجره
  • سخت در باز و بسته شدن درب و پنجره
  • تغییر شکل یا خوردگی لولا یا قسمت های دیگر درب و پنجره
  • نقص در عایق بندی درب یا پنجره در برابر صدا، گرد و غبار، حشرات یا هوا
  • تمایل به تغییر زاویه یا ارتفاع درب یا پنجره

تعمیر تخصصی پنجره آلومینیومی

خدمات گروه فیدار

  • تعویض قفل پنجره
  • تعویض لاستیک اطراف پنجره
  • نصب و تعویض شیشه شکسته
  • رفع ایرادات در زمان باز و بسته شدن پنجره

قیمت پنجره آلومینیومی

همانطور که مشخص است این نوع از پنجره از آلومینیوم یا آلیاژ الومینیومی ساخته می شوند که از فلزات هستند.

به خاطر استفاده از متریال گران تر و فرایند ساخت پیچیده تر پنجره آلومینیومی ممکن است گران تر از پنجره دوجداره باشد. ضمن اینکه توجه داشته باشید پنجره آلومینیومی ممکن است به عواملی مانند اندازه ، طراحی ، رنگ آمیزی و ویژگی های دیگر بستگی داشته باشد. به طور کلی هر نوع پنجره از نظر قیمت می تواند بسته به فاکتورهای مختلف متغیر باشد. این فاکتورها موارد مختلفی مانند مواد، ابعاد، طراحی و ویژگی های دیگر قیمت را متفاوت می کند. اما در مجموع می توان گفت پنجره دو جداره معمولا ارزان تر از پنجره آلومینیومی است.

جمع بندی

به طور کلی گروه فیدار بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران را در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی در اختیار دارد تا بتواند خدمات تخصصی را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد. این مجموعه آماده ارائه خدمات در شهر تهران اطراف تهران و شهر کرج می باشد و در کوتاه ترین زمان در محل حضور پیدا می کند.

مطالب بیشتر
تنوع در بازشو پنجره دوجداره

شماره تماس فیدار