درب و پنجره از ارکان اصلی ساختمان محسوب می شود. به همین خاطر ارزش دارد که انرژی و زمان مناسبی را صرف انتخاب بهترین نوع درب و پنجره دوجداره کنید. امروزه پنجره های دوجداره به دلیل زیبایی و کارایی بالا جایگاه مناسبی در صنعت ساختمان به خود اختصاص داده است. اما با وجود اینکه بهترین پنجره را نیز انتخاب کنید در نهایت بعد از مدتی استفاده دچار ایراد نیز می شود. برای ساکنین مناطق شمال تهران که پنجره دوجداره آن ها دچار خرابی می شود گروه فنی و مهندسی فیدار آماده ارائه خدمات رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران و سایر مناطق تهران می باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران شامل چه خدماتی می شود؟

تعویض و تعمیر اسپانیولت

افزودن بازشو به پنجره

تعویض لاستیک اطراف پنجره

تعمیر و تعویض یراق آلات نامرغوب

تعویض قفل پنجره

عایق بندی و درزگیری اطراف پنجره

تعویض شیشه های نامناسب و شکسته

رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

در چه مواقعی احتیاج به رگلاژ پنجره دوجداره است؟

خارج شدن از حالت عایق حرارتی به طوری که مصرف بیشتر انرژی برای گرمایش و سرمایش خانه یا محل کار صرف شود.

خارج شدن از حالت عایق صوتی یعنی ورود صدا از محیط بیرون به داخل

عبور آلودگی هوا و گرد و غبار از پنجره و وارد شدن به داخل

خروج پنجره دوجداره از حالت آب بندی و عبور جریان آب بارندگی به داخل که نیاز به تعمیر پروفیل است.

مطالب بیشتر
رگلاژ و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی توسط فیدار

 برای جلوگیری از خرابی پنجره چه کارهای می توان انجام داد؟

شستن پنجره دوجداره تا مانع از خشک شدن آن و طول عمر بیشتر پنجره می شود. چرا که گرد و غبار در لای درزهای پنجره مزایای پنجره دوجداره را تحت تاثیر قرار می دهد.

روغن کاری در و پنجره در قسمت لولاهای و یراق آلات سبب روان شدن پنجره در زمان باز و بسته کردن آن می شود و مانع از بروز مشکلات احتمالی در اثر اصطکاک زیاد خواهد شد.

برخی از افراد برای محکم بسته شدن پنجره دوجداره دستگیره آن را به شدت تحت فشار قرار می دهند. که این کار سبب آسیب به اسپانیولت شده و بعد از مدت کوتاهی نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره پیدا می شود.

بهترین حالت این است که پنجره دوجداره را با کف و آب و با دستمال بسیار نرم نانو تمیز کنید و از مواد زبر برای شیشه دوجداره یا پروفیل یو پی وی سی استفاده نکنید.

رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

رگلاژ پنجره چقدر وقت می گیرد؟

زمانی که برای رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره و تنظیم قطعات مورد نیاز است به سه فاکتور بستگی دارد. در واقع نوع پنجره، سایز و اندازه ارتفاع آن است که همه این موارد با توجه به مهارت فرد تعمیرکار مدت زمان رگلاژ را تعیین می کند.

جمع بندی

گروه فنی و مهندسی فیدار آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی در شهر تهران و شهر کرج می باشد که در کوتاه ترین زمان نیرو ماهر و متخصص را به محل مورد نظر اعزام می نماید.

مطالب بیشتر
رگلاژ پنجره دوجداره در کرج

شماره تماس فیدار