بیشتر ساختمان های اداری و تجاری سعی می کنند از پنجره آلومینیومی استفاده کنند. چرا که نمای ظاهری مدرن و زیباتری دارد و عایق خوبی در برابر گرما و سرما می باشد. اما از آنجایی که همه وسایل بعد از مدتی استفاده کارایی اولیه خود را از دست می دهند. پنجره آلومینیومی نیز بعد از چند سال کار کردن به احتمال زیادی دچار ایراد و مشکل در باز و بسته شدن و عایق بودن می شود که تنها با رگلاژ برطرف می گردد. تیم فنی و مهندسی فیدار آماده ارائه خدمات رگلاژ پنجره آلومینیومی در شرق تهران می باشد تا ایرادات پنجره شما را برطرف نماید و با دادن آگاهی در خصوص نگهداری از پنجره آلومینیومی شما عزیزان را یاری کند.

رگلاژ پنجره آلومینیومی در شرق تهران

رگلاژ پنجره آلومینیومی یک امر طبیعی است که در دوره زمانی مشخصی که پنجره به مشکل برخورد می کند لازم است تا اعمال شود. برای رگلاژ احتیاج است که تعمیرکار ماهر در این حوزه کار را انجام دهد. ابتدای کار باید بخش های مختلف را بررسی کند. در مرحله بعد با استفاده از آچار آلن مخصوص یراق آلات را تنظیم می کند تا در نهایت لنگه و قاب در یک راستا قرار گیرد. در مرحله بعد از آن به لولا می رسد که اگر لازم باشد باز شده و حتی تعویض می شود. که برای استحکام و مقاومت پنجره بسیار موثر است. در مرحله آخر به شیشه می رسد که با با کمک کارتک مخصوص سعی می کند تعادل را در شیشه حفظ و کار رگلاژ را به نحو درست انجام دهد.

مطالب بیشتر
تعمیر و رگلاژ درب و پنجره آلومینیومی به صورت حرفه ای

رگلاژ پنجره آلومینیومی در شرق تهران

چه موقع نیاز به رگلاژ پنجره آلومینیومی است؟

اگر باز و بسته کردن پنجره با اعمال فشار انجام گیرد. در حالی که به بازشو پنجره فشار وارد شود. در این موقعیت امکان دارد بازشو در قالب مخصوص به خود از توزان و تقارن استاندارد که سبب عایق بندی می شود خارج شود.

اهمیت تعمیر و رگلاژ پنجره

قبل از انجام هر عملیاتی این را در نظر بگیرید که در پنجره آلومینیومی از قطعات مرغوب و باکیفیت استفاده شده باشد. ضمن اینکه برای نصب آن از نیرو ماهر مجموعه فیدار کمک بگیرید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که پنجره بعد از مدتی استفاده احتیاج به رگلاژ و سرویس دارد تا مانند روزهای ابتدایی کار کند. البته که مدت زمان احتیاج به رگلاژ و تعمیر پنجره آلومینیومی بستگی به نحوه نگهداری شما از پنجره دارد که می تواند این بازه زمانی کمتر یا بیشتر شود.

مدت زمانی که عملیات رگلاژ طول می کشد به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع پنجره ای که قرار است رگلاژ شود.

ابعاد و اندازه پنجره که نیاز به رگلاژ دارد.

تخصص و مهارت تعمیرکار

رگلاژ پنجره آلومینیومی در شرق تهران

خدمات گروه فیدار

  • رفع صداگیری پنجره
  • تعویض یراق آلات خراب
  • تعمیر یا تعویض دستگیره نامرغوب شکسته یا از کار افتاده
  • تعمیر پنجره ای که جفت یا کیپ نمی شود
  • تعویض شیشه شکسته
  • آب بندی پنجره از داخل و خارج
جمع بندی

تیم تخصصی فیدار دارای سال ها سابقه و مهارت در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی می باشد که می توانید تمامی امور مربوط به پنجره را به این گروه بسپارید. با اطمینان خاطر از نحوه انجام کار به صورت اصولی و درست این گروه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر تهران و اطراف تهران و شهر کرج می باشد.

مطالب بیشتر
تعمیر و رگلاژ پنجره یو پی وی سی به صورت کاملا حرفه ای

شماره تماس فیدار