یراق آلات به قسمت های که گفته می شود که در ساخت و تکمیل محصول، درب و پنجره یا کابینت به کار می رود. یراق آلات نقش بسیار پر رنگی در درب و پنجره آلومینیومی ایفا می کند. نصب یراق آلات به صورت اصولی و درست و اینکه توسط تعمیرکار ماهر انجام گیرد بسیار مهم می باشد. در صورت بروز خرابی در سریع ترین زمان باید به فکر تعمیر یراق پنجره آلومینیومی باشید. برای اینکه یک مشکل کوچک سبب آسیب به سایر قسمت ها و درگیر کردن سایر بخش ها پنجره نشود.

تعمیر یراق پنجره آلومینیومی به طور تخصصی

به طور کلی یراق آلات ابزارهای کوچک و بزرگی هستند که در صنعت ساختمان سازی از آن ها بهره می برند. در واقع به کار بردن این یراق آلات و قطعات آلومینیومی در ساختمان سبب امنیت بالاتر آن می شود. یراق آلات آلومینیومی به محصولاتی گفته می شود که دارای کیفیت قابل قبولی باشد و دارای جنس مرغوبی باشد. در نهایت به کاربردن این قطعات سبب می شود باز و بسته کردن پنجره به راحتی انجام شود و مشکلی از این جهت پیش نیاید. به هر ترتیب امکان دارد در طول زمان یراق آلات آلومینیومی کارایی خود را از دست بدهد و نیاز به تعمیر پنجره آلومینیومی به وجود آید. در این زمان باید از فرد تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی کمک بگیرید.

مطالب بیشتر
شناختن کامل اجزای پنجره دوجداره

تعمیر یراق پنجره آلومینیومی

نکات کلیدی در خصوص پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی نسبت به سایر پنجره ها نیاز به نگهداری کمتری دارد. از دیگر ویژگی های این پنجره قابلیت رنگ بندی قاب آن می باشد.

تنها نقطه ضعفی که می توان برای این مدل پنجره دانست قیمت نسبتا بالا پنجره آلومینیومی است. به این ترتیب بودجه بیشتری را برای پنجره آلومینیومی باید در نظر بگیرید.

در واقع یراق آلات پنجره آلومینیومی به طور مستقیم به خود فلز آلومینیوم متصل می شود. به این ترتیب با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات پیچ و پرچی یا پانچ با استفاده از لقمه های توپر آلومینیومی قدرت اتصال پنجره آلومینیومی به طرز فوق العاده ای بالا است.

تنوع یراق آلات

از نمونه های یراق آلات مورد استفاده در پنجره های آلومینیومی به این موارد می توان اشاره کرد. یراق آلات تک حالته و دوحالته، دستگیره پنجره، دستگیره مخفی پنجره کشویی، قفل درب سوئچی آلومینیومی ، غلطک پنجره کشویی، گیره مقابل زبانه قفل درب، دستگیره دوطرفه قفلدار، دستگیره مکانیزم فولکسی، دستگیره پنجره، سیلندر قفل، لولا، گیره اسپانیولت، کیپ کننده میانی، بازو کلنگی، لولا وسط ثابت و قابل تنظیم، لولا 3 تکیه رگلاژی، غلطک پنجره کشویی، اسپانیولت قفلدار درب می باشند.

تعمیر یراق پنجره آلومینیومی

برتری پنجره آلومینیومی

مشخص ترین برتری پنجره آلومینیومی، نسبت به انواع پنجره ها دیگر که نیاز به نگهداری کمتری دارد. دیگر برتری پنجره آلومینیومی که دارای قابلیت رنگ بندی قاب در آن وجود دارد.

مطالب بیشتر
خدمات تعمیر پنجره upvc در کرج توسط فیدار

تنها ایراد وارد به پنجره آلومینیومی که قیمت این پنجره به نسبت سایر پنجره ها بالاترمی باشد.

جمع بندی

برای تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی حتما به تعمیرکار ماهر و متحصص در این زمینه مراجعه نمایید. گروه فنی و مهندسی فیدار با داشتن سال ها سابقه و تجربه در این حوزه در خدمت عزیزان ساکن تهران و کرج می باشد. تا در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شود و مشکل پنجره را برطرف نماید.

شماره تماس فیدار