همانطور که می دانید تهران پر سر و صداترین و همچنین آلوده ترین شهر ایران است. ورود بیش از اندازه آلودگی صوتی به داخل منزل مردم را خسته کرده و آنان را به فکر راه حل این معضل انداخته است. یکی از راه کارها استفاده از پنجره دوجداره است. برای امر تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران گروه فیدار با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی در تهران آماده ارائه خدمات به عزیزان می باشد.

تعمیر پنجره دوجداره یک امر ضروری برای استفاده از درب و پنجره دوجداره می باشد. به علاوه این نوع پنجره ها به گونه ای مهندسی و ساخته شده اند که حتما باید توسط تعمیرکار پنجره دوجداره تعمیر و رگلاژ شوند. و به هیچ عنوان خود فرد اقدام به این کار نکند، چرا که سبب آسیب به سایر بخش ها پنجره می شود.

خدمات تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران

این خدمات شامل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره جدید و بدون تخریب با حفظ چارچوب اصلی پنجره دوجداره و جداسازی قیدهای عمودی و افقی در کوتاه ترین زمان توسط تیم فنی و مهندسی فیدار انجام می شود.

تعمیر پنجره دوجداره تک حالته، دوحالته، کشویی، فلوکس واگنی و همچنین تعمیرات و تعویض یراق آلات معیوب و از کار افتاده با بهترین یراق آلات به علاوه همه این موارد رگلاژ پنجره دوجداره به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد.

مطالب بیشتر
آشنایی با پنجره کشویی ریلی

از دیگر خدمات تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران صداگیری پنجره جهت رفع ورود صدا ماشین ها به داخل منزل و همچنین درزبندی و عایق کاری برای جلوگیری از ورود آب باران و گرد و خاک به داخل ساختمان با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران

اهمیت استفاده از پنجره دوجداره به خصوص در تهران

به طور کلی آلودگی هوا، آلودگی صوتی و گرد و خاک از مشکلات شهرهای بزرگ می باشد. که زندگی در شهرهای پرجمعیت و شهری را مشکل می کند. اما با و جود تمامی این مشکلات استفاده از یک پنجره دوجداره خوب و با کیفیت می تواند به مشکلات پایان دهد.

نیاز به تعمیر پنجره دوجداره حتی با استفاده درست و مراقبت و نگهداری امری اجتناب ناپذیر است. برخی از عواملی که در بهم خوردن پنجره موثر هستند. مانند عدم نصب اصولی، یراق آلات به کار رفته نامرغوب و بی کیفیت است. تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران می تواند کارایی و کیفیت اولیه را به پنجره باز گرداند تا در نهایت این پنجره بتواند نقش خود را در چرخه صرفه جویی انرژی ساختمان ایفا کند.

خدمات گروه فنی و مهندسی فیدار

تعویض یراق آلات از کار افتاده و خراب

تعویض لولای پنجره دوجداره

عایق بندی و گرفتن درزهای موجود در اطراف پنجره دوجداره

رفع ایرادات موجود در زمان باز و بسته کردن پنجره ها دوجداره

مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ پنجره دوجداره

تعویض لاستیک اطراف پنجره

تعمیر یا تعویض اسپانیولت پنجره دوجداره

اضافه کردن بازشو به پنجره های فیکس

تعویض یا تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره

تعمیر پنجره دوجداره

روش های پیشگیری از خرابی پنجره دوجداره

روغن کاری در و پنجره دوجداره و سه جداره در قسمت لولاها و یراق آلات باعث روان شدن پنجره در هنگام باز و بسته کردن آن می شود و مانع از بروز مشکلات احتمالی در اثر اصطکاک زیاد خواهد شد.

شستن پنجره دوجداره تا مانع از خشک شدن آن و طول عمر بیشتر پنجره می شود. گرد و غبار در لای درزهای پنجره مزایای پنجره دوجداره را تحت تاثیر قرار می دهد.

پنجره دوجداره نسبت به آتش و جوشکاری و حتی شعله کبریت حساس بوده و به سرعت واکنش می دهد و خواص اصلی خود را از دست خواهد داد.

بعضی از افراد برای محکم بسته شدن پنجره دوجداره ، دستگیره آن را به شدت تحت فشار قرار می دهند. که این کار باعث آسیب به اسپانیولت شده و بعد از مدتی نیاز به تعمیرات پنجره دوجداره خواهید داشت.

بهتر است پنجره دوجداره با کف و آب و با دستمال بسیار نرم نانو تمیز و شسته شود و از مواد زبر برای تمیز کردن شیشه دوجداره استفاده نکنید.

جمع بندی

در حال حاضر پنجره دوجداره بخش جدا نشدنی ساختمان ها مسکونی، اداری و تجاری در شهر تهران می باشد. پنجره دوجداره به خوبی در مقابل نفوذ آلودگی و سر و صدا مقاومت می کند و اگر به خوبی محافظت شود می تواند سالیان طولانی برای شما کار کند. اما در صورت نیاز به تعمیر پنجره دوجداره در مرکز تهران می توانید با مجموعه فیدار تماس حاصل فرمایید.

مطالب بیشتر
چگونگی شکستگی شیشه دوجداره

شماره تماس فیدار