رگلاژ پنجره upvc در واقع به معنی تنظیم دقیق درب و پنجره دوجداره می باشد. که این امر تنها توسط نیرو ماهر صورت می گیرد. گروه فنی و مهندسی فیدار آماده ارائه خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره upvc در تهران و اطراف آن و شهر کرج می باشد. این مجموعه با داشتن نیرو متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و کامل آمادگی ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز را دارا می باشد.

به طور کلی تعمیر و رگلاژ پنجره upvc در تهران یا سایر نقاط کشور به این شکل است. که رگلاژ بعد از مدتی استفاده برخلاف نگهداری و مراقبت های که انجام می شود یک امر اجتناب ناپذیر است. بسیاری از عوامل مانند عدم نصب اصولی ،یراق آلات نامرغوب و نیز کیفیت پایین پروفیل های مصرفی در زمان تولید پنجره می تواند با گذشت زمان کیفیت و کارایی پنجره را پایین بیاورد.

تعمیر و رگلاژ پنجره upvc در تهران

رگلاژ پنجره upvc به عملیاتی گفته می شود که در آن پنجره به شکل صحیح و متوازن در قاب پنجره قرار گیرد. باز و بسته شدن پنجره بسیار راحت و روان انجام می شود.

برای آغاز کار رگلاژ باید بخش های مختلف را بررسی کرد. در ابتدا چک می شود که زاماک در جای خود به درستی قرار گرفته باشد چرا که این قطعه در رگلاژ بسیار موثر است. ضمن اینکه مهم ترین بخش پنجره شیشه می باشد که در عملیات رگلاژ بسیار مهم می باشد. در واقع برای این مرحله تعمیر کار از زیر شیشه ای مناسب استفاده می کند. در سایر قسمت ها می توان به اسپانیولت و یراق آلات اشاره کرد که باید بررسی شوند و رگلاژ بودن آن ها بسیار اهمیت داد.

مطالب بیشتر
معرفی اسپانیولت پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره upvc در تهران

رگلاژ پنجره upvc توسط خود افراد

همانطور که می دانید وقتی مرحله نصب توسط افراد ماهر و متخصص انجام می شود ضرورت رگلاژ نمودن بعد از نصب را تا حد زیادی کاهش می دهد. اما با وجود این موارد نیز بعد از مدتی استفاده در برخی مواقع برای رفع افتادگی پنجره upvc   نیاز به رگلاژ احساس می شود. با اجرای این عملیات بر روی پنجره مانند روز اول و به خوبی عمل می کند و عایق بسیار مناسبی می باشد. زمانی که مرحله نصب به درستی و توسط افراد ماهر و مجرب انجام نشود پیش می آید که در زمان کوتاهی حتی در برخی از موارد دیده شده که بعد از یک ماه پس از نصب احتیاج به رگلاژ پنجره upvc پیدا شده است.

خدمات رگلاژ پنجره upvc در تهران توسط گروه فیدار

  • تعویض لاستیک اطراف پنجره
  • تعویض و تعمیر اسپانیولت
  • تعویض قفل پنجره
  • عایق بندی و درزگیری اطراف پنجره
  • تعمیر و تعویض یراق آلات بی کیفیت
  • افزودن بازشو به پنجره
  • تعویض شیشه های نامناسب و شکسته
  • تعویض و اضافه کردن لولا به درب و پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره upvc در تهران

جمع بندی

رگلاژ پنجره upvc در تهران در کوتاه ترین زمان البته با اعزام نیرو ماهر و حرفه ای و در اختیار داشتن تجهیزات کامل توسط گروه فیدار صورت می گیرد. همانطور که قبلا گفته شده کار تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره را به هیچ عنوان خود شخص به تنهایی انجام ندهد. چرا که به سایر قسمت ها پنجره آسیب وارد می کند حتما از تعمیرکار ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی کمک بگیرید.

مطالب بیشتر
خدمات رگلاژ پنجره دوجداره در پرند

شماره تماس فیدار