پنجره دوجداره که در حال حاضر محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر این پنجره ها به درستی نصب نشده باشند کارایی نخواهند داشت. درب و پنجره دوجداره عموما هنگامی به رگلاژ نیاز دارند که در اثر استفاده نامناسب یا نصب اشتباه دچار مشکل شده باشد. رگلاژ درب و پنجره کمک می کند تا هیچ درزی در ساختار پنجره باقی نماند و کارایی محصول به عنوان عایق به خوبی حفظ می شود. از مزایای رگلاژ پنجره دوجداره استفاده از فوم و چسب های درزگیر مخصوص که نتیجه بسیار مطلوبی دارد.

یکی از بزرگ ترین مزیت های پنجره دوجداره ایمن بودن آن ها است به صورتی که شکستن پنجره های دوجداره سخت تر است و باز کردن آن ها از بیرون سخت تر است. با توجه به تمام مزایای که این نوع پنجره دارد این نکته که پنجره دوجداره قیمت فروش یا ارزش خانه شما را افزایش می دهد.

مزایای رگلاژ پنجره دوجداره

  • مانع از ورود آلودگی صوتی و سر و صدا به داخل ساختمان می شود.
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی ها به داخل منزل
  • برطرف شدن تمامی مشکلات پنجره دوجداره
  • عایق حرارتی بالا که مانع از هدر رفت انرژی می شود.
  • آب بندی کامل پنجره که مانع از ورود آب به داخل منزل در زمان بارندگی می شود.
  • به طور کلی پنجره دوجداره به راحتی با نصب اولیه که انجام می شود سبب کاهش هزینه انرژی و همچنین استهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی می شود.
  • استحکام و مقاوم بودن این نوع پنجره به شکلی است که می توانید بعد از تخریب یا بازسازی ساختمان دوباره از آن ها در ساختمان استفاده کنید.
  • پنجره دوجداره کمتر احتیاج به تعمیر و رگلاژ دوره ای پیدا می کند.
  • پنجره دوجداره بعد از رگلاژ مانند اول که نصب شده کار می کند.
مطالب بیشتر
رگلاژ پنجره دوجداره در کرج

مزایای رگلاژ پنجره دوجداره

راه های پیشگیری از خرابی پنجره

در صورتی که پنجره شما به رگلاژ نیاز دارد تا کارایی خوب خود را بدست آورد و مشکلاتی سبب گیر شده است را از بین ببرد. البته در نگهداری درب و پنجره موارد مختلفی وجود دارد. با رعایت کردن نکات توسط مصرف کننده نیاز به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

از جمله این کارها روغن کاری کردن قطعات مکانیکی درب و پنجره که سبب بهبود کارایی و حفظ کیفیت محصول می شود. بررسی پیچ و قطعات مربوط به دستگیره در حالی که این قطعات شل شده اند با سفت کردن آن ها می توان از ایجاد خرابی احتمالی جلوگیری کرد. در صورتی که یراق پنجره دوجداره شما از رگلاژ خارج شده باشد با تنظیم مجدد خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد. از مزایای رگلاژ پنجره دوجداره این است که هیچ درزی در ساختار درب و پنجره باقی نماند و کارایی محصول به عنوان عایق به خوبی حفظ شود.

نظافت پنجره دوجداره نکته بسیار مهمی است. که به صورت دوره ای باید درب و پنجره و لاستیک های آن با پارچه آغشته به آب و صابون تمیز شود. دقت داشته باشید که استفاده از ابزار یا مواد شوینده نامناسب می تواند به طور کلی ظاهر یا کارایی درب و پنجره را تحت تاثیر قرار دهد. به علاوه اینکه در زمان انجام تعمیرات روی پنجره را به صورت کامل بپوشانید.

مطالب بیشتر
رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

مزایای رگلاژ پنجره دوجداره

جمع بندی

اگر رگلاژ به خوبی و توسط افراد متخصص انجام نشود ممکن است سبب شکسته شدن شیشه پنجره و مشکلات بیشتری شود. به همین خاطر لازم است از افراد ماهر و متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی کمک بگیرید. در این صورت احتمال بروز آسیب را به حداقل می رسانیم و با اطمینان خاطر می توانیم از پنجره که رفع ایراد شده استفاده ببریم.

شماره تماس فیدار