امروزه تعمیر یراق آلات پنجره آلومینیومی به یکی از دغدغه های افراد که از پنجره آلومینیومی استفاده می کنند تبدیل شده است. از آنجایی که پنجره نقش اساسی در یک سازه و ساختمان دارد نصب یراق آلات اهمیت بالایی دارد. و در صورت بروز هرگونه خرابی تنها کافی است با گروه فنی مهندسی فیدار تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرات صورت پذیرد.

تعمیر یراق آلات پنجره آلومینیومی

یراق آلات به ابزارهای کوچک و بزرگی گفته می شود که در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می شود وجود این یراق آلات سبب امنیت در ساختمان می شود. یراق آلات آلومینیومی باید دارای کیفیت قابل قبول و از جنس های مرغوب باشد. بودن این یراق آلات سبب می شود باز و بسته شدن پنجره به راحتی انجام شود حتما که پیش می آید یراق آلات آلومینیومی خراب شوند و احتیاج به تعمیر آن پیدا کنید.

پنجره آلومینیومی

دستگیره

دستگیره درب و پنجره آلومینیومی از اصلی ترین یراق آلات پنجره محسوب می شود. که در انواع مختلف از قبیل چپ و راست ،ریلی، دکمه ای ،یکپارچه و… دارد.

نگهدارنده

نگهدارنده ها یراق آلات، پلاستیکی و فلزی هستند که برای گرفتن ضربه و پوشاندن شیارها در درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد.

قفل

این قطعه که از جهت امنیت اهمیت دارد. و دارای انواع کامپیوتری ، رمزدار ،دو شیار و… می باشند.

مطالب بیشتر
شناختن قسمت ها درگیر در پنجره دوجداره
فیکسر

این قطعه برای اتصال پروفیل ها آلومینیومی و ساختار بندی چهار چوب درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. فیکسرها در انواع مختلفی مانند دکمه ای ،دایکاستی و… می باشند.

بلبرینگ

از قطعات اصلی درب و پنجره ریلی یا کشویی هستند که متناسب با وزن و سایز درب و پنجره دارای تعداد مختلفی می باشند. بلبرینگ ها به طور معمول دارای چرخ های مغزی و پوشش پلاستیکی جهت کاهش صدا هستند که در یک قاب فلزی یا پلاستیکی قرار می گیرند.

تعمیر یراق آلات پنجره آلومینیومی

مشکلات عمده پنجره آلومینیومی

در صورتی که به درستی از درب و پنجره آلومینیومی مراقبت کنید طول عمر بالایی خواهند داشت. اما در برخی مواقع این متریال آسیب می بینند گاهی اوقات این مشکلات به حدی جدی است که حتما احتیاج به تعمیر یراق آلات پنجره آلومینیومی می باشد. از سوی دیگر، شکستگی و ترک خوردن لولاها و خرابی قفل و دستگیره، می‌تواند اختلالاتی را در عملکرد این متریال ایجاد کند. در برخی شرایط احتمال دارد که لنگه‌ها در پنجره دو جداره دچار خمیدگی شوند.

یکی از رایج ترین و متداول ترین مشکلات در درب و پنجره آلومینیوم این است که به درستی باز و بسته نمی شود در این شرایط حتما احتیاج به رگلاژ پنجره آلومینیومی می باشد.

برتری پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی نسبت به دیگر انواع پنجره نیاز به نگهداری کمتری دارند. از دیگر مزیت های پنجره آلومینیومی دارای قابلیت رنگ بندی قاب آن وجود دارد. تنها ایرادی که می توان به پنجره آلومینیومی گرفت قیمت آن به نسبت دیگر پنجره ها بالاتر است.

مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ پنجره دوجداره

تعمیر یراق آلات پنجره آلومینیومی

جمع بندی

گروه فنی و مهندسی فیدار دارای سال ها سابقه و تخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی می باشد. که آماده ارائه خدمات در شهرهای تهران و کرج می باشد. به این صورت در کوتاه ترین زمان تعمیرکار مربوطه به محل مورد نظر اعزام می شود.

شماره تماس فیدار