تعمیر پنجره فریم لس یکی دیگر از خدماتی است که توسط تیم فنی و مهندسی فیدار به شما عزیزان ارائه می شود. نکاتی در خصوص تعمیر این نوع پنجره وجود دارد که در این متن قصد داریم به آن بپردازیم.

تعمیر پنجره فریم لس

حساس ترین قسمت در پنجره فریم لس بی شک لولا آن می باشد. ابتدای امر لازم است بدانید که تعویض لولا و تعمیر پنجره فریم لس دارای سختی و پیچیدگی مخصوص به خود است. به این صورت که برای ساخت و تولید این پنجره از آلیاژ مقاومی استفاده شده است. که قسمت جا به جایی و نگه داری بخش بازشو بر عهده آن است.
البته که بیشترین خرابی پنجره فریم لس مربوط به قسمت لولا می باشد. توجه داشته باشید که کار تعمیر پنجره دوجداره و پنجره فریم لس نباید توسط اشخاص معمولی صورت بگیرد. چرا که این پنجره سنگین است و احتمال سقوط نیز دارد. حتماً توسط فرد ماهر و متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیوم انجام شود.

تعمیر پنجره فریم لس

پنجره فریم لس

پروفیل های این نوع پنجره از جنس آلومینیوم می باشد. و با کارهای دیگر مانند رنگ کاری، پرس کاری و واحد جوش وپولیش ،مونتاژ و فرز کاری کار اجرایی و آماده می شود.

برتری های پنجره فریم لس

  • زیبایی ظاهری که در کل نما ایجاد می کند.
  • نصب آسان و سریع بر روی ساختمان ها مختلف
  • سهولت در نگه داری و نظافت
  • امکان نصب به شکل فیکس یا بازشو
  • عایق صوتی و حرارتی به دلیل شیشه ها مقاوم دوجداره
مطالب بیشتر
چگونگی تعمیر و تعویض لولا پنجره دوجداره؟

خدماتی که برای تعمیر پنجره ارائه می شود

  1. تعویض لولا شکسته فریم لس با مرغوب ترین جنس موجود در بازار
  2. تعمیر و تعویض دستگیره خراب فریم لس
  3. تعویض قطعات معیوب در پنجره
  4. عایق بندی ،آب بندی و درزگیری پنجره فریم لس
  5. رگلاژ و تنظیم عملکرد پنجره فریم لس
  6. تعویض شیشه شکسته پنجره

تعمیر پنجره فریم لس

تعویض لولا پنجره فریم لس

زمانی که لولا شکسته می شود اولین اقدام بستن کامل پنجره و جلوگیری از باز و بسته کردن پشت سرهم برای پیشگیری از سقوط لنگه به بیرون می باشد. در مرحله بعد باید یک میله محکم برای نگه داری لنگه ما بین پنجره قرار دهید. در مرحله جلوتر پیچ های لولا از دو سمت فریم یا چهارچوب آلومینیومی باز می شود.
که در نهایت لنگه به پایین منتقل می شود. در اینجا لولا شکسته شده باز می شود و لولا جدید جایگزین می گردد. بعد از پیچ کردن کامل پنجره نوبت به رگلاژ و تنظیم می رسد. در آخر تست نمایید و پنجره را باز و بسته کنید تا متوجه شوید ایرادی وجود ندارد.

عواملی که سبب شکسته شدن لولا می شوند
  • اصلی ترین آن بادهای شدید و باز بودن لنگه، و اعمال فشار در زمان باز و بسته کردن پنجره می باشد.
  • اینکه از چه نوع جنس و آلیاژ لولا استفاده می شود به علاوه جنس خود پنجره و نحوه نصب از موارد تاثیرگذار است.
مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ پنجره آلومینیومی دوحالته
جمع بندی

به طور کلی پنجره فریم لس، قاب آلومینیوم نگهدارنده شیشه بر روی یک فریم از جنس فولاد که از پروفیل با سایز متفاوت و متنوع تولید و نصب می شود. مهم ترین مزیت پنجره فریم لس نمای شیشه ای علاوه بر زیبایی و امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز و نور می باشد. در واقع این پنجره نماهای مدرن و مشتری پسند می باشند. در صورت بروز هرگونه ایراد یا خرابی می توانید با مجموعه فیدار تماس بگیرید و از خدمات تعمیر پنجره برای شهر تهران و کرج استفاده نمایید.

شماره تماس فیدار