امروزه تعمیر تخصصی درب و پنجره آلومینیومی یکی از دغدغه های افرادی که از این نوع پنجره استفاده می کنند. از آنجایی که درب و پنجره نقش اصلی در یک ساختمان دارند برای نگهداری و تعمیر پنجره آلومینیومی نیز باید وقت گذاشته شود و حتما توسط فرد ماهر و متخصص انجام شود.

ویژگی درب و پنجره آلومینیومی

در حال حاضر درب و پنجره آلومینیومی بسیار پرطرفدار می باشد و در ساختمان ها مسکونی و اداری و تجاری بسیار به چشم می خورد. پرفروش بودن پنجره آلومینیومی می تواند به دلیل متریال آن باشد. که با محیط زیست و شرایط آب و هوای مختلف سازگار است. این سبک درب و پنجره در عین حال که مقاومت بسیار بالایی دارند از وزن پایینی برخوردارند. البته که حمل و نقل و نصب آسان دارند. پنجره آلومینیومی توانایی بالایی در جلوگیری از اتلاف انرژی دارد. به طوری که انرژی گرمایی و سرمایی به محیط بیرون نفوذ نمی کند.

در چه صورت نیاز به تعمیر تخصصی درب و پنجره آلومینیومی است؟

در صورتی که از درب و پنجره آلومینیومی مراقبت شود ماندگاری خوبی خواهند داشت. اما در برخی موارد امکان دارد این متریال آسیب ببیند. از همین روی احتیاج به تعمیر تخصصی درب و پنجره آلومینیومی داشته باشید. در حالی که درب و پنجره آلومینیومی دچار مشکل حرکتی شود. که این مشکل می تواند به یراق آلات درب و پنجره آسیب وارد کند.

مطالب بیشتر
رگلاژ پنجره یو پی وی سی توسط تیم فیدار

رخ دادن شکستگی و ترک خوردن لولا ها و خرابی قفل و دستگیره می تواند اختلالاتی را در عملکرد این متریال ایجاد کند. در برخی مواقع امکان دارد که لنگه ها در پنجره دوجداره دچار خمیدگی شود. ضمن اینکه توجه داشته باشید هر گونه پوسیدگی در درزگیری و عایق نبودن پنجره باید در اسرع وقت تعمیر شود.

یکی از راج ترین مشکلات در خصوص درب و پنجره آلومینیومی این است که به درستی باز و بسته نشود. در این صورت حتما احتیاج به رگلاژ پنجره آلومینیومی می باشد که فرایند حساسی دارد و باید توسط نیرو ماهر انجام شود.

تعمیر تخصصی درب و پنجره آلومینیومی

نکاتی برای بالا بردن عملکرد درب و پنجره آلومینیومی

تعمیر تخصصی درب و پنجره آلومینیومی فرایندی نسبتا سخت و دشوار است. به همین دلیل با رعایت چند نکته ساده از آسیب رسیدن به درب و پنجره جلوگیری می شود. در ابتدا باید بدانید که تعویض دوره ای لاستیک اطراف درب و پنجره آلومینیومی می تواند طول عمر آن ها افزایش دهد.

حتما از سفت بودن پیچ‌های قفل و دستگیره درب‌ها و پنجره‌ها مطمئن شوید. همچنین درب‌ها و پنجره‌ها را به صورت اصولی و به آرامی باز و بسته کنید. از سوی دیگر، نصب فریم‌های آهنی در اطراف درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی می‌تواند از آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری کند.

فاکتورهای موثر بر هزینه تعمیر درب و پنجره آلومینیومی

یکی از فاکتورهای بسیار مهم بر قیمت می توان نوع پنجره و یراق به کار رفته در آن را نام برد. از آن جایی که مدل کشویی و لولایی، یراق آلات متفاوتی دارند قیمت آن ها نیز متغییر است. از طرف دیگر نوع شیشه بکار رفته در درب و پنجره ها نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار است.

مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ پنجره آلومینیومی دوحالته

تعمیر تخصصی درب و پنجره آلومینیومی

جمع بندی

برای تعمیر تخصصی درب و پنجره آلومینیومی می توانید با گروه فنی و مهندسی فیدار با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی در ارتباط باشید. این مجموعه آماده ارائه خدمات در تهران و کرج می باشد.