همان طور که می دانید استفاده از پنجره ها دوجداره به جای پنجره ها قدیمی بسیار زیاد شده است و در کمتر ساختمانی پنجره قدیمی مشاهده می کنید. در زمان بروز مشکل و ایراد برای پنجره دوجداره حتما لازم است که با کارشناس ماهر هماهنگ کنید و به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید. چرا که نه ابزار لازم را در اختیار دارید و نه تخصص و تجربه کافی و به احتمال زیاد به پنجره آسیب وارد می کنید. تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره احتیاج به ابزارآلات و تجهیزاتی دارد که همراه کارشناس ماهر می باشد تا به کمک این وسایل بتواند رگلاژ پنجره را به صورت اصولی انجام دهد.

ابزارآلات تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره

آچار آلن

این آچار در صنعت درب و پنجره کاربرد زیادی دارد. از این ابزار برای رگلاژ پنجره دوجداره استفاده می شود. البته که آچار آلن دارای نوع و شماره می باشد. این ابزار در سازها آلومینیومی برای نصب و رفع گیر و رگلاژ استفاده می شود.

پیچ بند

این ابزار برای جدا کردن کلیه قطعات سازه دوجداره و پروفیل استفاده می شود. همچنین برای نصب قطعات مختلف نیز استفاده می شود. برای تغییر مکان لولاها درب و پنجره حتما باید با پیچ بند پیچ ها که به لولا درب و پنجره وصل شده اند را باز کنید و بعد با یک سری کارهای اصولی مجدداً در نقطه مورد نظر آن ها وصل کنید.

مطالب بیشتر
تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در شرق تهران
پیچ گوشتی

همه می دانیم که این ابزار در زندگی روزمره چقدر کاربرد دارد. راهبردی ترین اختراع بشر است. چرا که در تمامی صنایع مختلف اعم از نصب و تعمیر کاربرد دارد.

دریل

از مهم ترین ابزارآلات تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره دریل است. مهم ترین وظیفه این ابزار ایجاد حفره در فریم و چارچوب و حتی خود پروفیل است. که قدم اول برای اتصال لولاها به پروفیل و فریم توسط پیچ می باشد.

ابزارآلات تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره

لاستیک درزگیر و چسب سیلیکون

در مواقع ورود آب و گرد و خاک، رطوبت، هوای گرم و سرد از این ابزار استفاده می شود. که درزگیری و عایق بندی مهمترین وظیفه این ابزار است.

زیر شیشه ای

اگر در زمان تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره نیاز به تعمیر یا تعویض شیشه بود از این ابزار استفاده می شود. جنس این ابزار پلاستیکی است. تقسیم بندی بار به تمامی شیشه در این ابزار به گونه ای است که هیچ فشاری به شیشه وارد نمی کند در نهایت سبب می شود شیشه سالم سرجای خود بنشیند.

جمع بندی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین در حوزه ابزارآلات صنعتی و وسایل مورد نیاز برای تعمیر از دستگاه ها هوشمند و جدید استفاده می شود که بازدهی کار را بالا می برد. به این ترتیب که یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای حتما یک جعبه ابزار کامل به همراه خود دارد تا به کمک آن خدمات ارائه دهد. مجموعه فیدار با داشتن مهندسین و کارشناس متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی آماده ارائه خدمات به همشهریان در تهران و کرج می باشد.

مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ پنجره دوجداره

شماره تماس فیدار