گروه فنی و مهندسی فیدار آماده ارائه خدمات رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره در همه مناطق تهران و غرب تهران که شامل محله های صادقیه ، گیشا ، پونک ،مرزداران ،آزادی، تهرانسر ،جنت آباد می شود. برای دسترسی راحت تر می توانید با گروه فیدار تماس بگیرید که کار رگلاژ پنجره دوجداره در غرب تهران با داشتن نیرو متخصص و تجهیزات کامل انجام می دهد.

هر وسیله ای به از مدتی استفاده مداوم طبیعتا از حالت اولیه خود خارج می شود. پنجره دوجداره بخاطر عایق بودن از صدا و آلودگی هوا می باشد. اما در صورتی که پنجره دوجداره با یو پی وی سی اصل و با کیفیت استفاده شود و نصب آن نیز توسط افراد متخصص صورت گیرد نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره به حداقل می رسد.

رگلاژ پنجره دوجداره در غرب تهران

امروزه که زندگی در کلان شهرها بیشتر شده افزایش هزینه گرم و سرد کردن خانه سبب شده مردم به دنبال راه کارهای باشند. که از طریق آن بتوانند دمای خانه را در یک سطح معتدل نگه دارند و اینکه از ورود دمای بیرون به داخل جلوگیری کنند. نصب و استفاده از پنجره دوجداره یکی از بهترین روش ها برای این امر می باشد. اما نصب به تنهایی کافی نیست و به صورت دوره ای پنجره ها نیاز به رگلاژ دارند تا عملکرد درستی داشته باشند.

رگلاژ پنجره دوجداره در غرب تهران

کدام قسمت ها از پنجره قابلیت رگلاژ شدن دارند

شیشه پنجره

اصلی ترین رگلاژ پنجره دوجداره رگلاژ با شیشه می باشد. چرا که اولین اصل در درست کار کردن پنجره درست جا گرفتن شیشه می باشد که این امر توسط نیروی متخصص و یراق آلات مخصوص نصب شیشه استفاده می شود.

مطالب بیشتر
چگونگی تبدیل پنجره تک حالته به دوحالته؟
یراق آلات

برخی مواقع یراق آلات پنجره با زاماک که برای کیپ شدن پنجره می باشد درگیر نمی شود. که شما به راحتی می توانید با بازکردن زاماک پنجره و جا به جایی آن پنجره خود را رگلاژ کنید.

لنگه بازشو

تمامی انواع بازشو ها از تک حالته ،دوحالته ،کشویی بعد از مدت زمان استفاده از آن احتمال اینکه به میزان لازم کیپ نشود وجود دارد و باید رگلاژ آن چک شود.

برتری های که رگلاژ کردن پنجره دوجداره دارد

باز و بسته شدن روان تر پنجره

جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی

دوام و طول عمر بیشتر یراق آلات با سرویس شدن

بهبود عایق بودن پنجره در برابر گرما و سرما و صوت

جمع بندی

مجموعه فیدار با داشتن نیرو متخصص و ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی باسال ها سابقه در تمامی مناطق تهران و اطراف تهران آماده ارائه خدمات می باشد.

شماره تماس فیدار