پرند از جمله شهرها جدید واقع در شهرستان رباط کریم استان تهران است. شهر پرند در 35 کیلومتری غرب تهران در کنار اتوبان ساوه قرار دارد. امروزه شهر پرند دارای 7 فاز است. ضمن اینکه در این شهر همه امکانات به طور کامل وجود دارد. و به طور معمول در ساختمان ها جدید و نوساز پنجره دوجداره استفاده می شود. چرا که این پنجره از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. اگر از این نوع پنجره استفاده می کنید. باید بدانید که حتی با نگهداری و مراقبت نیز بعد از مدتی احتیاج به رگلاژ پنجره دوجداره در پرند پیدا می کنید. برای سپردن این امر به نیرو متخصص و ماهر می توانید با گروه فنی مهندسی فیدار تماس حاصل فرمایید.

رگلاژ پنجره دوجداره در پرند

در واقع رگلاژ پنجره باید به صورت دوره ای انجام گیرد تا در نهایت پنجره با مشکل جدی مواجه نشود. از جمله مواردی که نشان می دهد پنجره به رگلاژ نیاز دارد. خراب شدن یراق آلات ، نفوذ آب به داخل از درزهای پنجره ، گیر کردن دستگیره در زمان باز و بسته ، هدر رفت انرژی ورود و خروج گرما و سرما، عدم نصب اصولی، شکستن یا خم شدن لولای بازویی، خراب شدن و سست شدن لاستیک ها اطراف پنجره است.

رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره فرایندی است که با انجام آن پنجره به شکل درست و متوازن در قاب خود قرار می گیرد و بسیار راحت باز و بسته می شود. رگلاژ شدن سبب عایق بندی و جلوگیری از ورود گرما ، سرما و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شود. حتما کار رگلاژ پنجره دوجداره را به فرد متخصص و ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی بسپارید.

مطالب بیشتر
شناختن کامل اجزای پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره دوجداره در پرند

اهمیت رگلاژ پنجره دوجداره

پنجره یکی از ارکان مهم در ساختمان می باشد. به همین خاطر تعمیر و رگلاژ پنجره نیز اهمیت بالایی پیدا می کند. به طور کلی پنجره علاوه بر زیبایی، در حفظ انرژی، عایق بندی و…. تاثیرگذار است. پنجره ها دوجداره دارای تنوع بالایی هستند که شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب نمایید.

تعمیر پنجره دوجداره

تعمیر انواع پنجره از تک حالته، دوحالته، کشویی، فولکس واگنی و تعمیرات یا تعویض یراق آلات خراب و از کار افتاده پنجره با بهترین یراق آلات با ضمانت و رفع هر گونه گیر یا عدم بسته شدن قسمت بازشو پنجره یا قفل نشدن آن تنظیم پنجره جهت رفع ورود هرگونه گرد و خاک یا آلودگی هوا به داخل منزل یا محل کار

صدا گیری حرفه ای درب و پنجره دوجداره جهت رفع ورود صدای تردد اتومبیل در منازل مجاور خیابان ها پرتردد یا بزرگراه ها و مدارس و محل های با سر و صدای زیاد به همراه درزبندی و عایق کاری درب و پنجره دوجداره جهت عدم ورود آب باران و گرد و خاک به داخل ساختمان با بهترین کیفیت و ضمانت از جمله خدمات گروه فیدار است.

رگلاژ پنجره دوجداره در پرند

جمع بندی

گروه فنی مهندسی فیدار آماده ارائه خدمات به تمامی شهروندان ساکن تهران، کرج و پرند می باشد. در صورت بروز هر گونه خرابی و یا باز و بسته نشدن درب و پنجره می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان در محل حضور پیدا کنند.

مطالب بیشتر
دلایل بسته نشدن پنجره دوجداره

شماره تماس فیدار