تمامی وسایل بعد از مدتی استفاده مدوام از حالت اولیه خود خارج می شوند. در خصوص پنجره های دوجداره وقتی دچار خرابی و ایراد می شوند نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره پدید می آید. چرا که پنجره دوجداره عایق صدا و آلودگی هوا می باشد. در صورتی که این موارد به درستی انجام نشود باید به دنبال راه حل برای برطرف کردن آن باشیم. خدمات رگلاژ پنجره دوجداره در شرق تهران و به طور کلی در تمام مناطق تهران و شهر کرج را گروه فیدار انجام می دهد.

رگلاژ پنجره دوجداره در شرق تهران

تعریف کلی رگلاژ، یعنی تنظیم دقیق قطعات برای انجام یک عملکرد صحیح در پنجره دوجداره است. یراق آلات پنجره و بازشوها آن در زمان باز و بسته شدن اگر با نقطه دیگری درگیری داشته باشد باید توسط فرد ماهر رگلاژ شود. در واقع رگلاژ پنجره دوجداره در نقاط مختلفی مانند رگلاژ شیشه و یراق آلات انجام می شود که با توجه به نیاز پنجره کار رگلاژ روی آن صورت می گیرد تا در نهایت بسیار روان باز و بسته شود.

نکته : به طور معمول بعد از حدود یک سال استفاده از پنجره دوجداره احتیاج به رگلاژ می باشد تا عملکرد پنجره مانند روز اول شود. البته که این مدت به نحوه نگه داری از پنجره نیز بستگی دارد.

رگلاژ پنجره دوجداره در شرق تهران

چه موقع نیاز به رگلاژ است؟

هنگامی که پنجره دوجداره به خوبی کیپ نشود و گرد و خاک ، صدا و گرما را از خود عبور دهد و در زمان باز و بسته کردن آن صدا ایجاد شود زمان رگلاژ فرا رسیده است. البته اگر نصب به صورت اصولی و درست انجام نشود بازه رگلاژ کوتاه تر نیز می شود و زودتر برای آن باید اقدام کرد. در نهایت رگلاژ شدن یک امر طبیعی است و نگرانی در این خصوص نداشته باشید. فقط اینکه از افراد ماهر و باتجربه مانند گروه فنی و مهندسی فیدار که متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی هستند کمک بگیرید تا دچار مشکلات دیگری نشوید.

مطالب بیشتر
معرفی پنجره دوجداره

مزایای که بعد از رگلاژ پنجره حاصل می شود

  • باز و بسته شدن روان تر پنجره
  • عایق بودن پنجره در برابر گرما و سرما و آلودگی صوتی
  • دوام و ماندگاری بیشتر یراق آلات
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک و نیز آلودگی هوا

رگلاژ پنجره دوجداره در شرق تهران

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در بالا بیان شد و از فواید و خدمات رگلاژ آگاهی پیدا کردید این کار لازم است که به صورت دوره ای انجام شود. به همین خاطر می توانید با مجموعه فیدار که دارای سال ها سابقه و تجربه و همچنین دارای نیرو متخصص و کاربلد می باشد کمک بگیرید.

شماره تماس فیدار