رگلاژ پنجره آلومینیومی در تهران و کرج توسط تیم فنی و مهندسی فیدار صورت می گیرد که به صورت تمام وقت نیز پاسخگو شما عزیزان می باشند. در خصوص رگلاژ پنجره آلومینیومی داشتن ابزار و تجهیزات در کنار تخصص تعمیرکار نتیجه مطلوب را به ارمغان می آورد.

رگلاژ پنجره آلومینیومی کمی پیچیده تر است و برپایه محاسبات و تحلیل های پارامتری صورت می گیرد. به همین خاطر نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارد. که به خوبی تمام قطعات درب و پنجره آلومینیومی را بشناسد و ایرادات و مشکلات هر قسمت را به خوبی تشخیص دهد.

رگلاژ پنجره آلومینیومی در تهران

قابل توجه است که پنجره آلومینیومی در بحث رگلاژ دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند که احتیاج به تخصص و تجربه بالایی دارد. چرا که یراق آلات به کار رفته در این نوع پنجره دارای مهندسی خاص بوده و برای تنظیم دقیق آن باید پارامترهایی را رعایت کرد تا از مشکلات بعدی جلوگیری کرد.

در حین رگلاژ پنجره آلومینیومی آچار آلن کاربرد زیادی دارد و بعد از آن زیر شیشه ای و اندازه گیری لولا ها بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد ما به شما عزیزان برای رگلاژ پنجره آلومینیومی در تهران تماس با گروه فیدار است چرا که این عزیزان متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی هستند.

در واقع ساختار پنجره آلومینیومی به شکلی است که قابل تعمیر و رگلاژ می باشد و با کمک ابزار مخصوص و آچار آلن برای تنظیم یراق آلات و زاماک عملیات تعمیر و تنظیم انجام می شود.

مطالب بیشتر
تعویض لاستیک پنجره دوجداره

رگلاژ پنجره آلومینیومی در تهران

ویژگی های فلز آلومینیوم

فلز آلومینیوم به دلیل داشتن قابلیت های مانند استحکام بالا در برابر وزن ،جوش پذیری و شکل پذیری مناسب و نیز مقاومت بالا در برابر خوردگی و ماندگاری طولانی در شرایط آب و هوایی مختلف از ویژگی های این فلز می باشد که در صنعت ساخت و تولید درب و پنجره کاربرد می شود.

از لحاظ ارزش و میزان کاربرد می توان آلومینیوم را بعد از آهن قرار داد و به دلیل نرم و سبک بودن به سادگی شکل گرفته و طرح های مختلف را به وجود می آورد. اما در بحث رگلاژ و تنظیم پنجره آلومینیوم این خاصیت مشکل ساز است زیرا تعمیرکار باید دقت کند که در هنگام اجرای هدف خود باعث آسیب به پروفیل نشود.

برتری های استفاده از پنجره آلومینیومی

  • نظافت آسان
  • سهولت و سرعت در نصب پنجره
  • غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
  • عایق مناسب در برابر گرد و غبار
  • مقاوم در برابر نفوذ آب باران به دلیل داشتن لاستیک ها و درزبندی
  • دارای دوام و استحکام بالا می باشد
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • کاهش آلودگی صورتی

رگلاژ پنجره آلومینیومی در تهران

گروه فیدار

همانطور که می دانید پنجره به طور کلی پنجره دوجداره و چه پنجره آلومینیومی بعد مدت زمانی که استفاده می شود احتیاج به رگلاژ و سرویس دارد. برای دسترسی راحت می توانید با مجموعه فیدار در ارتباط باشد که کار رگلاژ پنجره آلومینیومی در تهران و کرج را انجام می دهند.

مطالب بیشتر
رگلاژ پنجره دوجداره در کرج

شماره تماس فیدار