شیشه های سکوریت بخش بزرگی از نمای ساختمان هستند که تاثیر زیادی در زیبایی و نمای ساختمان ها دارند. که با رعایت نکات تعمیر و رگلاژ نمای شیشه ای می توانید عمر مفید شیشه را بالا ببرید. ضمن اینکه مجبور به پرداخت هزینه های اضافی تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و شیشه نباشید.

استفاده از شیشه از گذشته تا به امروز دارای مزیت های بسیاری بوده است. که با گذر زمان و با پیشرفت صنعت ، امکان دارد احتیاج به رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره و نمای شیشه احساس شود. در واقع شیشه های سکوریت را می توان جدیدترن و بی نقص ترین نسل از شیشه های عصر حاضر دانست.

رگلاژ و تعمیر نمای شیشه ای

با وجود تمام برتری های شیشه سکوریت در هر حال امکان آسیب دیدن و یا معیوب شدن این نوع شیشه ها نیز وجود دارد. که با رگلاژ کردن می توان عیب به وجود آمده را در کمترین زمان برطرف نمود. مشکلات به وجود آمده در شیشه های سکوریت اغلب مربوط به ابزار و یراق آلاتی است که در نصب آن به کار رفته است و می توانند به راحتی رگلاژ و تعمیر شوند.

رگلاژ و تعمیر شیشه

ویژگی های شیشه های سکوریت

  • سختی و مقاومت بالا
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • دوام و عمر طولانی
  • مقاومت در برابر تغییر رنگ و ماهیت
  • دوام و عمر طولانی
  • مقاومت در برابر وزنه و فشار
  • مقاوم در برابر شکستن و ترک برداشتن
مطالب بیشتر
مشکلات پنجره دوجداره و راه های برطرف آن

برطرف کردن مشکلات نمای شیشه ای

مشکلاتی که در زمان نصب یا بعد از آن برای شیشه های سکوریت به وجود می آید می تواند توسط تیم حرفه ای و ماهر فیدار تعمیر و برطرف شود. به جهت اینکه نمای شیشه های سکوریت در زیبایی و حفظ امنیت سازه ها دارند نگهداری و تعمیر آن ها در صورت آسیب بسیار ضروری تلقی می شود. از مواردی که ممکن است سبب خرابی یا آسیب شیشه سکوریت شود می توان به شکستگی یا آسیب لولا ها اشاره کرد. از آنجایی که یراق آلات در نصب شیشه سکوریت به کار می روند می توانند دچار آسیب شوند و با تعمیر برطرف می شود و در صورت شکستن خود شیشه باید برای تعویض شیشه سکوریت اقدام کنید.

رگلاژ و تعمیر شیشه

تعمیر و رگلاژ نمای شیشه ای را خودتان انجام ندهید!

در زمان رگلاژ نمای شیشه ای نیاز به تنظیم پنجره یا درب می باشد. که باید درب کیس باز شده تا از طریق برد تنظیمات لازم انجام شود که این کار نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. به همین خاطر توصیه می شود هرگز شیشه سکوریت را شخصا انجام ندهید از نیرو متخصص و ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی کمک بگیرید.

اهمیت تعمیر نمای شیشه ای

اگر نمای شیشه ای به شکل نادرست نصب و اجرا شود آسیب پذیر می شود و در نتیجه دچار تخریب می شود امکان تعمیر شیشه وجود ندارد. با توجه به اینکه شیشه برای درب یا پنجره به کار می رود برای هر کدام روش تعمیر متفاوتی وجود دارد. لازم به ذکر است که شیشه تنها زمانی شکسته می شود و آسیب می بیند که در برابر فشار بسیار بالایی قرار گیرد. در غیر این صورت امکان شکسته شدن آن بسیار پایین است. به طوری که اگر شیشه آسیب ببیند یا شکسته شود امکان تعمیر وجود ندارد. اما اگر یراق آلات شیشه آسیب ببیند امکان تعمیر آن وجود دارد.