Upvc  ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام می باشد. طیف وسیعی از محصولات را می توان با upvc تولید نمود که در ساخت درب و پنجره نیز به کار می رود. این پروفیل دارای غلظت بالای مواد متشکله است تا استحکام کافی را داشته باشد. رنگ درب و پنجره دوجداره به طور معمول سفید است. اما برای افزایش تنوع محصولات و بنا به درخواست و سلیقه مشتریان تولید پروفیل با رنگ بندی های متنوع صورت گرفته است.

انتخاب رنگ درب و پنجره دوجداره

در اصطلاح دیزاین و معماری رنگ یک زبان روانشناختی با تاثیرگذاری بر روی ذهن است. که در جهان مدرن امروز نقش پر رنگ تری ایفا می کند و در فضای منازل و ادرات برای ایجاد یک زیبایی محیطی ماندگار می تواند موثر باشد.

انتخاب رنگ درب و پنجره دوجداره سبب شده تا شما را از تعویض یا رنگ کاری بیهوده دور کند. در نهایت اگر درب و پنجره قدیمی دارید باید هر چه سریع تر اقدام به تعویض آن نموده و اگر نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره است حتما در موقع مناسب آن را انجام دهید.

شما می توانید براساس علاقه و سلیقه و همچنین دیزاین محیط داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ درب و پنجره دوجداره خود را انتخاب کنید. رنگ شدن پنجره به دو صورت انجام می گیرد 1) رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی 2) لمینت که شامل رنگ مورد نظر است و به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.

مطالب بیشتر
رگلاژ و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی توسط فیدار

رنگ درب و پنجره دوجداره

تاثیر رنگ درب و پنجره دوجداره بر محیط

در زندگی امروزه نقش رنگ ها و طرح ها در زندگی مدرن به قدری پر رنگ شده است که شاهد طراحی و دیزاین داخلی منازل هستیم. به طوری که امروزه شاهد آن هستیم که از کاغذ دیواری و پارکت و رنگ درب و پنجره دوجداره متنوع برای شکل دهی به محیط داخلی خانه استفاده می شود. از آنجایی که درب و پنجره دوجداره نقش کلیدی در محیط داخلی و خارجی دارد. برای حالت ایده آل نیاز است تا رنگ پنجره ها نیز موازی و مطابق با رنگ کاغذ دیواری و پارکت و حتی در آشپزخانه متناسب با کابینت انتخاب شود.

مزایای پنجره دوجداره رنگی

  • طول عمر بالا
  • عایق بندی مناسب
  • مطابق با سلیقه و علاقه مشتری می باشد
  • نصب آسان و در طرح و رنگ های متنوع می باشد.
  • نظافت و شست و شو آن ها به راحتی و سریع انجام می شود.
  • پنجره دوجداره رنگی جایگزین مناسبی برای پنجره آلومینیومی است.
  • در برابر تابش مستقیم نور خورشید و باران ها اسیدی مقاوم بوده.
  • به راحتی می توان با نمای داخل خانه و مبلمان آن را هماهنگ کرد و برای هر سبکی مناسب است.

رنگ درب و پنجره دوجداره

محبوب ترین رنگ بندی پنجره دوجداره

تنوع رنگ درب و پنجره دوجداره بسیار زیاد می باشد. اما برخی از این رنگ ها به طور بیشتری مورد استقبال افراد قرار گرفته اند.

  1. رنگ قهوه ای، این رنگ خلق فضای گرم و طبیعت محور است و با چوب ست می شود.
  2. رنگ مشکی که ظاهری مدرن و خاص برای ساختمان به ارمغان می آورد.
  3. کرم که این رنگ نیز می تواند با هر سلیقه ای هم راستا و هماهنگ شود.
مطالب بیشتر
تاثیر اسپانیولت در پنجره دوجداره
جمع بندی

گروه فنی و مهندسی فیدار با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره و در اختیار داشتن نیروها متخصص و ماهر کار تعمیر درب و پنجره دوجداره به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این مجموعه آماده ارائه خدمات به عزیزان در شهر تهران و کرج می باشد.

شماره تماس فیدار