پنجره آلومینیومی نیز مانند دیگر پنجره ها امکان دارد مدتی بعد از استفاده دچار ایراد و مشکل شود. که نیرو متخصص فیدار برای ارائه خدمات تعمیر پنجره آلومینیومی در کرج و همچنین تهران حضور دارند و شما عزیزان را یاری می دهند. در واقع تعمیرکار مربوطه به کمک ابزار مخصوص و آچار آلن به راحتی کار تعمیر را انجام می دهد. به علاوه اینکه یراق آلات و زاماک را تنظیم می کند. دقت نمایید که تعمیر و رگلاژ پنجره آلومینیومی دارای کمی پیچیدگی می باشد به همین خاطر بهتر است که توسط تعمیرکار ماهر انجام شود.

مراحل تعمیر پنجره آلومینیومی در کرج یا تهران

در ابتدا کار، تعمیرکار تنظیم زاماک را انجام می دهد. در مرحله بعد به سراغ آلن مخصوص رفته و یراق آلات را تنظیم می کند تا در نتیجه لنگه و قاب در یک راستا هماهنگ قرار بگیرد. و مرحله بعد از آن به قسمت لولا می رسد که در صورت احتیاج لولا کمکی اضافه می شود. برای اینکه به پنجره استحکام و مقاومت بیشتری ببخشد در آخرین مرحله نوبت شیشه است که با استفاده از زیر شیشه ای و کارتک مخصوص انجام می شود.

تعمیر پنجره آلومینیومی در کرج

ویژگی های پنجره آلومینیومی

در واقع فلز آلومینیوم به دلیل خواص بی نظیر مانند استحکام بالا در برابر وزن جوش پذیری و قابلیت شکل پذیری مناسب و مقاومت بالا در برابر خوردگی در صنایع تولید درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. پنجره آلومینیومی نسبت به سایر پنجره ها نیاز به نگهداری کمتری دارد. از ویژگی های این نوع پنجره قابلیت رنگ بندی قاب آن می باشد. تنها ایرادی که می توان به پنجره آلومینیومی گرفت قیمت بالاتر آن از دیگر پنجره ها می باشد. در واقع شما برای داشتن پنجره آلومینیومی باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

مطالب بیشتر
چگونگی تعمیر و تعویض لولا پنجره دوجداره؟

خدمات تعمیرات گروه فیدار

  • عوض کردن قفل درب و پنجره
  • تعمیر یا تعویض اسپانیولت
  • تعمیر و تعویض دستگیره از کار افتاده
  • عوض کردن شیشه های شکسته
  • تعمیر یا تعویض یراق آلات نامرغوب
  • درزگیری و عایق بندی اطراف پنجره آلومینیومی

تعمیر پنجره آلومینیومی در کرج

با انجام چه کارهای می توان تعمیر را به تعویق انداخت؟

  1. استفاده درست از پنجره و باز و بسته کردن اصولی
  2. تعویض دوره ای لاستیک اطراف پنجره آلومینیومی
  3. وجود فریم آهنی در اطراف پنجره
  4. اطمینان داشتن از سفت بودن پیچ ها قفل و دستگیره
جمع بندی

تعمیر پنجره آلومینیومی در کرج یا تهران یکی از خدمات مهم و ضروری تیم فیدار می باشد. که با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی فعالیت دارد. و در کوتاه ترین زمان ممکن نیرو ماهر و متخصص خود را به محل مورد نظر اعزام می کند.

شماره تماس فیدار