پنجره یو پی وی سی به دلیل ویژگی ها و برتری ها مانند عایق حرارتی، مقاومت در برابر آب و هوا و دوام بالا به یکی از گزینه ها محبوب برای منازل تبدیل شده است. که حتما مانند هر وسیله دیگری احتیاج به تعمیر و نگهداری و مراقبت پیدا می کند. تعمیر و رگلاژ پنجره یو پی وی سی از مواردی است که صاحبان این سبک از پنجره این روزها بیشتر به آن اهمیت می دهند. چرا که متوجه هستند انجام این کار به صورت درست ، اصولی و در موقع که نیاز است عمره پنجره را طولانی کرده و از خرابی ها بعدی جلوگیری می کند.

رگلاژ چیست؟

رگلاژ پنجره دوجداره به معنی تعمیر و تعویض قطعات و یراق آلات و تنظیم درست و اصولی است. و اگر افتادگی در پنجره وجود دارد برطرف می شود. ممکن است این افتادگی به خاطر استفاده نادرست یا آسیب به پنجره یو پی وی سی رخ داده باشد.

چه موقع نیاز به تعمیر و رگلاژ پنجره یو پی وی سی می باشد؟

در صورتی که قوانین و اصول نصب پنجره به درستی اعمال نشده باشد.

زمانی که گرما و سرما به محیط داخل ورود یا خروج کند در نهایت اتلاف انرژی وجود داشته باشد.

بروز هرگونه شکستگی یا خم شدگی در ناحیه لولای بازوی فریم پنجره احتیاج به رگلاژ دارد.

در صورتی که دستگیره ها در زمان باز و بسته شدن پنجره گیر کند و حالت نرم و انعطاف پذیر نداشته باشد.

مطالب بیشتر
تعمیر پنجره آلومینیومی در تهران توسط گروه فیدار

شل شدن لاستیک اطراف پنجره یکی از نشانه ها نیاز به رگلاژ پنجره است.

در صورتی که آب باران به داخل نفوذ پیدا کند.

هنگام که قطعات دچار خرابی شده اند و یراق آلات دیگر تنظیم اصلی خودشان را ندارند.

رگلاژ پنجره یو پی یو سی

تشخیص تعمیرکار

در برخی از موارد تعویض قطعات معیوب می تواند راهکار مفیدی باشد. به صورت مثال نقص در مهر و موم پنجره گاهی اوقات تعویض و برخی مواقع تعمیر می تواند موثر باشد که این براساس تشخیص تعمیرکار است. چرا که او ماهر و باتجربه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی می باشد.

انتخاب هوشمندانه پنجره یو پی وی سی

این سبک پنجره ها با داشتن ساختار از دو لایه شیشه و یک فضای هوا یا گاز عایق جدا کننده تشکیل داده اند به عنوان بهترین گزینه برای جلوگیری از هدر رفت انرژی است. این نوع پنجره به عنوان یک عایق حرارتی مناسب شناخته می شود و توانایی کاهش گرما و سرما وارد شده از محیط خارجی را دارد. به عنوان یک انتخاب هوشمندانه برای منازل مسکونی، اداری و تجاری محسوب می شود. پنجره یو پی وی سی نه تنها به بهبود کیفیت هوا و کاهش صدا در داخل منزل کمک می کند. بلکه سبب صرفه جویی در هزینه ها و انرژی و کاهش اثرات مخرب محیطی می شود.

خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره یو پی وی سی گروه فیدار

  • تعمیر و تعویض یراق آلات نامرغوب
  • اضافه کردن لولا به پنجره
  • تعویض لاستیک اطراف پنجره
  • افزودن بازشو به پنجره ها فیکس
  • تعویض شیشه های نامناسب و شکسته
  • تعویض قفل پنجره دوجداره
مطالب بیشتر
تعمیر و تعویض لولا پنجره فریم لس

تعمیر پنجره یو پی وی سی

جمع بندی

گروه فنی مهندسی فیدار با داشتن نیرو ماهر و متخصص در زمینه رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره سال ها بسیاری است که  تجربه دارد. و می تواند مشکلات فنی درب و پنجره شما عزیزانی که در شهر تهران و کرج هستید را در کوتاه ترین زمان برطرف نماید.

شماره تماس فیدار