درب و پنجره لیفتن اسلاید جز سبک ها مدرن هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. و در بین افراد طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در اصل این نوع پنجره روی دو ریل و چند چرخ سوار که در نهایت باز و بسته شدن بسیار آسان و نرم می باشد.

 پنجره لیفتن اسلاید

در واقع این مدل پنجره به دو حالت باز و بسته به صورت lift عمل می کند به این شکل که دستگیره به سمت بالا چرخانده بعد یراق بازشو را به سمت بالا کشیده و پنجره را از روی فریم تا حدود 5 میلیمتر بلند می کند. که سبب می شود لاستیک با پروفیل درگیر نشود و پنجره به راحتی باز شود. در حالت قفل کل پنجره روی فریم می نشیند و لاستیک در هر چهار طرف درگیر می شود هوابندی در این نوع پنجره دوجداره از طریق لاستیک انجام می گیرد.

پنجره لیفتن اسلاید

ویژگی ها این پنجره

  • بازشو آسان
  • قابلیت نصب انواع شیشه
  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • استفاده از یراق آلات نیمه و تمام اتوماتیک
  • قابلیت استفاده از بازشو ها یک تکه ای

این نوع از پنجره برای چه مکانی مناسب است؟

زمانی که منظره دید شما نمایی از باغ، دریا، جنگل، استخر و یا سایر موارد خاص باشد. نباید مانعی وجود داشته باشد تا نتوانید از منظره لذت ببرید. پنجره لیفتن اسلاید گزینه مناسبی برای داشتن دید کامل از مناظر است. این نوع از پنجره دارای قطر بیشتری نسبت به پنجره معمولی است که موجب می شود تحمل وزن بالاتری داشته باشد تا بتوان شیشه سنگین و یک تکه را درون آن قرار داد.

مطالب بیشتر
نکات مهم قبل از خرید پنجره دوجداره

پنجره لیفتن اسلاید برای مکان هایی که ساکنین آن تمایل دارند تا دید بیشتری به منظره بیرون ساختمان داشته باشند، بسیار مناسب هستند. زیرا این نوع پنجره پروفیل کمتری دارند و همین مسئله باعث می شود تا دید به بیرون بیشتر شود.
همچنین این نوع پنجره ها برای هر نوع مکانی، مثل پذیرایی، بالکن و اتاق خواب مناسب است و برای مکان های کوچک و بزرگ کاربرد دارد. هیچ محدودیتی برای استفاده از این نوع پنجره ها وجود ندارد.

پنجره لیفتن اسلاید

برتری ها پنجره لیفتن اسلاید

  • فراهم آوردن نمای یک تکه برای ساختمان
  • این سبک از پنجره ها که مدرن هستند به زیبایی ساختمان کمک می کنند.
  • این نوع از پنجره ها دارای پروفیل ها سنگین تری هستند.
  • عایق بسیار مناسبی برای جلوگیری از ورود آب و هوا به داخل می باشد.
  • بازشوی کشویی این پنجره سبب می شود تا فضای کمتری اشغال شود.
  • باز و بسته شدن بسیار راحت و نرم و روانی دارد.

نحوه تمیز کردن این پنجره

همانطور که می دانید این نوع پنجره ها روی ریل حرکت کرده و فاصله دو ریل بسیار اندک می باشد. بنابراین یکی از معایب این پنجره عدم امکان تمیز کردن پنجره که از قسمت پشت لنگه ثابت می باشد.

پنجره لیفتن اسلاید

عوامل موثر در قیمت پنجره لیفتن اسلاید

  1. ابعاد و سایز پنجره مورد نظر
  2. کیفیت پروفیل که در ساخت استفاده می شود
  3. هزینه حمل و نقل و نصب پنجره
مطالب بیشتر
تعمیر درب و پنجره آلومینیومی توسط فیدار
تعمیر و نگهداری پنجره لیفتن اسلاید

امروزه بسیار اهمیت دارد که در ساختمان از پنجره ای استفاده شود تا مانع از آلودگی هوا و صوتی به محیط داخل شود. در بین پنجره ها کاربردی و پرطرفدار، پنجره لیفتن اسلاید را می توان نام برد. که در صورت نیاز به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی تنها لازم است مدیریت این امر را به گروه فنی فیدار بسپارید. این مجموعه با تمام نیرو آماده خدمات رسانی در تمام مناطق تهران (شمال ،جنوب ،شرق ،غرب و مرکز )و تمام مناطق کرج و شهرستانهای حومه می‌باشد.

شماره تماس فیدار