بسیاری از افراد درب و پنجره آلومینیومی قدیمی را تصور می کنند. در صورتی که این درب و پنجره ها اولین نسل از درب و پنجره های غیر آهنی بودند. که عایق بهتری نسبت به پنجره آهنی داشتند که به محض ورود به بازار به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. اما در سال ها اخیر با پیشرفت تکنولوژی پروفیل های آلومینیومی پنجره ها دو جداره عرضه شدند. پنجره آلومینیومی دوجداره دارای استقامت و قدرت بیشتری در تحمل بار و شرایط خاص آب و هوایی می باشد.

معرفی پنجره آلومینیومی دوجداره

آلومینیوم فلزی نقره ای رنگ با جلای فلزی، نرم، سبک و دارای قابلیت شکل پذیری زیاد است. از مهم ترین ویژگی آلومینیوم سبک وزنی و قابلیت عدم زنگ زدگی می باشد.

پنجره آلومینیومی دوجداره علاوه بر اینکه مقرون به صرفه تر است با محیط زیست نیز سازگاری بیشتر دارد. پروفیل های آلومینیومی هنگامی که با شیشه دوجداره ساخته می شوند به صورت کامل عایق بندی می گردند و دیگر هیچ گونه سرما ،گرما گرد و غبار یا سر و صدا از ان عبور نمی کند.

پنجره آلومینیومی دوجداره

مزایای این پنجره 

پنجره آلومینیوم دوجداره نسبت به دیگر پنجره ها برتری هایی دارد. چرا که پروفیل آلومینیوم مانند پنجره دوجداره شیمیایی نیستند و جزئی از طبیعت محسوب می شوند.

آلومینیوم  قوی ترین فلز که امروزه در دسترس است به اضافه اینکه پنجره آلومینیومی قادر به نگهداری از پنل ها شیشه ای بزرگ هستند.

مطالب بیشتر
چگونگی تعویض لولای پنجره دوجداره

جنس آلومینیوم قابلیت مقاومت در برابر خوردگی که دارد نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد از نصب را دارند.

پنجره آلومینیومی دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند و با هر سلیقه ای جور در می آیند.

این فلز به خاطر قوی و پایدار بودن قادر به مقاومت در برابر شرایط و تغییرات آب و هوایی می باشد. و البته اینکه قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و می توان برای پنجره هایی با ابعاد و اندازه مختلف طراحی و تولید و نصب شوند.

پروفیل آلومینیوم با فریم باریک تری که دارد سبب می شود نور بیشتری به فضا داخل راه پیدا کند. و این امر در زیبا سازی و نورگیری فضا تاثیرگذار است.

پنجره آلومینیومی دوجداره

انواع پنجره آلومینیومی

انواع درب و پنجره آلومینیومی شامل پنجره ها آلومینیومی ترمال بریک و نرمال ،پنجره ها کرتین وال ،فریم لس ،پنجره ها لیف اند اسلاید می باشد. که بسته به فضای که در اختیار دارید و سلیقه شما می تواند از بین این مدل ها انتخاب و نصب شود.

تعمیر و نگهداری پنجره آلومینیومی

پروفیل پنجره آلومینیومی در مقایسه با پروفیل پنجره های یو پی وی سی به هیچ عنوان در دچار تاب خوردگی، تورم و پوسته پوسته شدن، خوردگی، نشست نمی شوند و تا 50 سال طول عمر دارند. پنجره دوجداره آلومینیومی عملاً بدون تعمیر و نگهداری هستند.

خرید

دلایل بسیاری برای خرید پروفیل درب و پنجره آلومینیومی وجود دارد. چرا که ظاهری زیبا و مدرن ایجاد می کنند و دارای انعطاف پذیری هستند. ماندگاری بالایی دارند و احتیاج به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و در رنگ ها و سبک ها مختلف قابل ارائه می باشند.

مطالب بیشتر
شناختن کامل اجزای پنجره دوجداره

جمع بندی

پنجره دو جداره آلومینیومی شهرت خوبی برای حفظ سطح بالایی از حرارت به دست آورده است به این معنی که انرژی کمتری برای گرم کردن خانه مورد نیاز است. ویژگی عایق پذیری پنجره آلومینیومی دوجداره به دلیل استفاده از نوار پل آمید و فریم های چند کاناله میسر می شود. چیزی که همیشه هنگام نصب پنجره دو جداره آلومینیومی تضمین شده است، زیبایی غیرقابل انکار آن است که به دلیل خطوط تمیز و فریم های مینیمالیستی آلومینیومی ممکن شده است.
این  ویژگی‌ ها پروفیل درب و پنجره آلومینیوم را به گزینه‌ای عالی برای ساختمان‌های مدرن و مرتفع تبدیل می‌کند. مقاومت بالا در برابر آب و هوا یک مزیت استاندارد برای اکثر پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی است، زیرا مقاومت در برابر خوردگی باعث می‌شود که تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار پایین باشد و بر خلاف سایر مواد  تورم، ترک خوردن و پوسیدگی آلومینیوم به سادگی امکان پذیر نیست.

گروه فنی فیدار

تعمیرات درب و پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc به صورت تخصصی و حرفه ای می‌باشد آماده خدمات رسانی در تمام مناطق تهران (شمال ،جنوب ،شرق ،غرب و مرکز )و تمام مناطق کرج و شهرستانهای حومه می‌باشد.

شماره تماس فیدار