پنجره از ارکان اصلی ساختمان محسوب می شود. در این بین استقبال از پنجره دوجداره در میان مردم بیشتر از سایر پنجره ها بوده است. اما انتخاب این نوع پنجره نیاز به آگاهی و اطلاعات قبل از خرید پنجره دوجداره می باشد. برای تهیه پنجره دوجداره بهتر است به شرکت ها معتبر و متخصص مراجعه کنید. به علاوه برای نصب و راه اندازی حتما از افراد ماهر و حرفه ای در این زمینه مانند تیم فنی و مهندسی فیدار کمک بگیرید.

فاکتورهای خرید پنجره دوجداره

این نوع پنجره ها با قابلیت ها منحصر به فرد و مزایای فراوانی جایگزین ایمن و به صرفه برای سایر پنجرها بوده. فاکتورهای مهمی وجود دارند که در قیمت نهایی پنجره دوجداره تاثیر گذارند.

پروفیل

پروفیل ها این نوع پنجره دارای حفره های هستند که سبب گردش هوا در پروفیل می شود. هر چقدر تعداد این حفره ها بیشتر پروفیل بهتری با خاصیت عایق بندی خواهید داشت. ضخامت گالوانیزه بسیار مهم می باشد چرا که مقاومت پنجره را مشخص می کند. ضخامت گالوانیزه به طور مستقیم متناسب با نوع پروفیل شما می باشد.

نوار درزبندی

جنس و نوع نوار درزبندی استفاده شده در تولید پنجره دوجداره نقش مهمی در قیمت پنجره دوجداره و کیفیت آن دارد. بهترین نوع نوار درزبندی نوار لاستیکی EPDM است که مقاومت بالایی در برابر اشعه فرابنفش دارد. وظیفه اصلی این نوار مقاومت در برابر باز و بسته شدن درب و پنجره است.

مطالب بیشتر
رگلاژ پنجره آلومینیومی در شرق تهران در کوتاه ترین زمان
یراق آلات

یراق آلات شامل دستگیره، اسپانیولت، لولا که باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد. یراق آلات خوبی را انتخاب کنید چرا که تا سالیان طولانی برای شما کار می کنند و احتیاج به تعمیرات زود هنگام نیست.

شیشه دوجداره

شیشه از مهم ترین قسمت ها پنجره می باشد. این نوع سازه مقاومت خاصی در برابر شرایط آب و هوایی سخت خواهند داشت. در مناطقی که آب و هوا مناسب است معمولا مردم ترجیح می دهند پنجره دوجداره نصب کنند.

نصب پنجره

متریال با کیفیت به همراه فرآیند استاندارد مونتاژ پنجره دوجداره در نهایت با حمل صحیح و نصب اصولی که صورت می گیرد. دقت داشته باشید که فرآیند نصب پنجره که توسط تعمیرکار و نصاب متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلویمنیومی انجام شود.

خرید پنجره دوجداره

نکات کلیدی

  • هنگام خرید پنجره دوجداره از مشاوران و متخصصان در زمینه پنجره دوجداره کمک بگیرید.
  • در زمان خرید از محصولات با قیمت پایین استقبال نکنید چرا سالیان متمادی شما را با مشکل مواجه می کنند.
  • یراق آلات که انتخاب می کنید با توجه به تنوع و شکل ها مختلف که در بازار وجود دارد البته بستگی به نحوه بازشو دارد.
  • در صورت هر گونه رخ داد و مشکلی حتما با تعمیرکار حرفه ای فیدار تماس بگیرید شاید احتیاج به رگلاژ پنجره دوجداره باشد.

خرید پنجره دوجداره

جمع بندی

ساخت و تولید درب و پنجره به حدی پیشرفت کرده که به یکی از صنعت های بزرگ جهان و به یک علم تبدیل شده است. به همین خاطر نمی توان بدون تحقیق و دقت یک نوع درب و پنجره ارزان قیمت دوجداره انتخاب کنید و توقع داشته باشید که کیفیت عالی را داشته باشد. همانطور که می دانید در تمام اجزای پنجره امکان ارائه جنس بی کیفیت وجود دارد. به همین دلیل است که می گوییم آگاهی و اطلاعات حتی اندکی از پنجره دوجداره داشته باشید.

مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ پنجره دوجداره

شماره تماس فیدار