هم اکنون نیز در سطح شهر ساختمان ها با پنجرهای قدیمی دیده می شوند یعنی همه ساختمان ها پنجره ها دوجداره و جدید ندارند. برخلاف تصور اکثر مردم مراحل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره کار ساده و آسانی می باشد. ذهنیت مردم به این صورت است که تعویض پنجره قدیمی باید همه خانه بهم بریزد و ریخت و پاداش زیادی انجام شود تا در نهایت بتوانید پنجره دوجداره جدید را نصب کنید. همین مسائل سبب شده که بسیاری از مردم با همان پنجره ها قدیمی با هدر رفت انرژی که دارد را استفاده کنند.

دلایل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

  • جلوگیری از هدر رفت انرژی
  • عایق صوتی
  • زیبایی ظاهری و تنوع در رنگ
  • افزایش طول عمر
  • کاهش هزینه ها اقتصادی
  • وزن کم
  • قابلیت بازیافت
  • سهولت در نظافت
  • سرعت در نصب
  • مقاوم در برابر نفوذ آب باران

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره با سرعت بسیار بالایی حتی کمتر از چند ساعت انجام می گیرد و هیچ گونه خرابی ساختمان را به همراه ندارد. بعد از این تعویض به جرعت می توان گفت میزان صرفه جویی انرژی تا 45 درصد افزایش پیدا می کند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

مشکلات پنجره ها قدیمی

اولین موردی که به چشم می خورد تاثیر سوء که بر زیبایی ظاهری محیط و شهر دارد. این گروه از پنجره ها بعد از چند سال کارایی خود را از دست می دهد و دیگر بازدهی مناسبی ندارد. پنجره ها قدیمی توان مقابله با هوای گرم و سرد را ندارد و به سادگی سبب هدر رفت انرژی می شود. از دیگر مسائل این پنجره که عایق صدا نبوده و البته مشکلاتی از قبیل یراق آلات نیز وجود دارد.

مطالب بیشتر
چگونگی تعویض شیشه شکسته پنجره دوجداره

مراحل تعویض پنجره

در صورتی که تصمیم دارید پنجره ها قدیمی را بردارید و از پنجره ها جدید استفاده کنید قبل از هر چیز با نیرو متخصص و ماهر تیم فیدار در ارتباط باشید. تا کارشناس مربوطه در محل حاضر شود و مراحل کار را انجام دهد. به این صورت که پنجره ها قدیمی با فرز بریده می شود و پنجره ها دوجداره به وسیله پیچ ها مخصوص بر روی فریم پنجره ها قبلی نصب می گردد و توسط فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

کارهای که قبل از تعویض باید انجام دهید.

برای تعویض پنجره قدیمی در قدم اول باید تصمیم بگیرید که چه نوع پنجره ای قرار است جایگزین پنجره قدیمی شود. که دو حالت وجود دارد پنجره دوجداره یو پی وی سی یا پنجره دوجداره آلومینیومی را می توانید انتخاب کنید.

تعویض پنجره قدیمی با هر کدام از این دو نوع پنجره تفاوت زیادی ندارد و این تنها نشان دهنده سلیقه شماست.

در قدم بعدی انتخاب پروفیل مورد نظر است که نیازمند آگاهی شما در این خصوص می باشد.

البته که اندازه گیری درست ابعاد پنجره بسیار اهمیت دارد.  فقط دقت کنید که برای اندازه گیری فریم آهنی دور درب و پنجره را در نظر نگیرید زیرا قرار نیست این بخش از دیوار جدا شود و پروفیل بازسازی به گونه ای طراحی شده است که در این فریم قاب شده و بعد از پیچ شدن اصولی عایق بندی و درزگیری می شود.

مطالب بیشتر
ابزارآلات تخصصی در تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی یک امر حیاتی است و تمامی افراد به اهمیت این موضوع پی برده اند. نکته قابل توجه که این تعویض پنجره بدون تخریب انجام می شود. و برای بهره مندی از مزایای این امر بهتر است کار را به افراد ماهر در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی بسپارید.

قیمت و هزینه این تعویض

قیمت پنجره ها دوجداره بسته به برند و نوع آن متفاوت می باشد. ضمن اینکه قیمت این پنجره ها به جنس پروفیل ، نوع یراق آلاتی که استفاده شده ، ابعاد پنجره ، رنگی بودن یا نبودن و همچنین به نوع شیشه بستگی دارد.

شماره تماس فیدار