تعمیر تخصصی پنجره دوجداره در مدل ها مختلف تک حالته،دوحالته، کشویی، فولکس واگنی توسط تیم حرفه ای فنی و مهندسی فیدار با بهترین کیفیت و در اسرع وقت در تهران و حومه با قیمت مناسب کار تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره را انجام می دهند.

خدمات تعمیر تخصصی پنجره دوجداره

  • تعویض یراق آلات معیوب
  • رفع ورود سرما و سر و صدا و گرد و غبار با استفاده از پنجره دوجداره
  • رگلاژ و رفع گیر و ایرادات درب و پنجره در موقع باز و بسته شدن
  • تعویض شیشه ها دوجداره شکسته
  • درزبندی و عایق بندی اطراف پنجره ها
  • جا به جایی قسمت بازشو از سمت چپ به راست یا جا به جایی قسمت فیکس
  • تبدیل پنجره ها تک حالته به دوحالته
  • تعویض لولا های شکسته درب و پنجره
  • صدا گیری پنجره دوجداره و مانع ورود صدا زیاد به داخل منزل
  • تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب تنها در یک روز انجام می گیرد

تعمیر تخصصی پنجره دوجداره

ابزار آلات تعمیر پنجره

همانطور که می دانید عملکرد یراق آلات مهم ترین آیتم در تعمیرات درب و پنجره دوجداره به حساب می آید. به این صورت که هر چقدر مقاومت این بخش بالا باشد مشخص می شود که با آلیاژ استانداری ساخته شده است.
یکی از مهم ترین بخش ها اسپانیولت است که در صورت خرابی باید تعویض شود. در واقع از اصلی ترین بخش ها تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره است که به معنای عملکرد صحیح کامل درب و پنجره می باشد. برای تنظیم شیشه یو پی وی سی از زیر شیشه ای مخصوص استفاده می شود. برای تعمیر یراق آلات از آچار آلن مخصوص و لولا ها نیز با جا به جایی کل لنگه و افزودن لولا اضافه و همچنین زاماک و قفل و دستگیره با آچارهای مخصوص تنظیم و رگلاژ می شوند. مرحله آخر عایق بندی است که با لاستیک های درزگیر و چسب سیلیکون که برای آب بندی و بهینه سازی مصرف انرژی و عایق حرارتی و صوتی یک امر ضروری است.

مطالب بیشتر
دلایل بسته نشدن پنجره دوجداره

تخصص نداشتن

همانطور که قبلا هم گفته شد برای تعمیر پنجره دوجداره که خودتان بخواهید انجام دهید کار سخت و در عین حال می تواند سبب آسیب و مشکلاتی نیز شود. برای نمونه اگر شما فشار بیش از حد به شیشه وارد کنید شیشه در کسری از ثانیه پودر می شود. از قبیل مشکلاتی که امکان دارد رخ دهد از کار افتادن یراق آلات و اسپانیولت که به طور کلی سیستم قفل و دستگیره دچار گسست کرده در نهایت احتیاج به تعویض کامل قطعات می باشد. روش تعمیر پنجره دوجداره بسیار متفاوت با تعمیر پنجره معمولی است. به همین دلیل نیاز به فرد متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی وجود دارد. که مجموعه فیدار با کمال میل آماده ارائه خدمات می باشد.

تعمیر تخصصی پنجره دوجداره

عملکرد تعمیرکار

با حضور تعمیرکار در محل پروژه برخی سوالات مطرح می شود. مانند اینکه چه مدتی است پنجره دچار ایراد شده ؟ چه قطعاتی درگیر خرابی و از کار افتاده است؟ چه کارهای را خود شخص بر روی پنجره انجام داده است ؟ سابقه خرابی از گذشته داشته یا خیر ؟ پس از آنکه تعمیرکار پاسخ پرسش ها را گرفت در ابتدا لولا ،قفل و دستگیره را مورد بازبینی قرار می دهد. در حالی که ایراد در این بخش باشد با تعویض لولا و نیز خارج کردن لنگه و تعویض اسپانیولت یک مرحله از تعمیرات پیش می رود. در بسیار از درب و پنجره های دوجداره در همین مرحله نتیجه مناسبی حاصل می شود.

مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ درب دوجداره
هزینه تعمیرات

در خصوص هزینه نمی توان یک نرخ کلی را بیان کرد. هزینه تعمیر پنجره دوجداره به موارد زیادی از قبیل نوع خرابی و مشکل پنجره ، ابعاد و نوع بازشو پنجره ، زمانی که طول می کشد تا پنجره تعمیر شود و همچنین قطعات مصرفی که استفاده شده است.

شماره تماس فیدار