پنجره یو پی وی سی دارای استحکام بالایی است و کمتر اتفاق می افتد که خراب شود. اما با همه این وجود با گذر زمان مشکلاتی نیز به پیش می آید که در ظاهر کوچک هستند ولی نباید نادیده بگیرید. برای تعمیرات پنجره یو پی وی سی حتماً به سراغ افراد ماهر  و متخصص در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی بروید.

تعمیرات پنجره یو پی وی سی در صورت نیاز

تعمیر عایق صدا

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دلیل وجود عایق صدا پنجره یو پی وی سی را انتخاب کرده اید. با وجود استفاده از این پنجره در صورت بسته بودن پنجره دوجداره سر و صدا بیرون به داخل منزل نفوذ می کند حتما به دنبال تعمیرکار مربوطه باشید.

تعمیرات پنجره یو پی وی سی

هدر رفت انرژی

پنجره دوجداره عایق گرما و سرما و گرد و غبار است که تحت هیچ شرایطی نباید هدر رفت انرژی داشته باشد. یا حتی نباید گرد و غبار از درز پنجره دوجداره به داخل خانه وارد شود. اگر هر کدام از این موارد رخ دهد احتیاج به تعمیرات پنجره یو پی یو سی می باشد.

تعویض شیشه

هر نوع آسیب به شیشه پنجره یو پی وی سی اعم از ترک خوردگی یا شکستگی سبب کاهش عملکرد پنجره می شود. در صورت بروز شکستگی یا ترک خوردگی در کوتاه ترین زمان نسبت به تعمیر اقدام کنید.

مطالب بیشتر
نحوه رگلاژ پنجره آلومینیومی دوحالته
تعمیر یراق آلات

یراق آلات پنجره یو پی وی سی برای قسمت باز و بسته شدن پنجره به کار می رود. اگر یراق آلات آسیب دیده باشد یا شکسته شود باید بلافاصله اقدام به تعمیر یا تعویض کنید. تعمیر یراق آلات پنجره دوجداره اگر توسط فرد غیر حرفه ای صورت گیرد ممکن است به یراق آلات پنجره آسیب وارد کند و در نهایت مجبور به تعویض یراق آلات شوید.

درز بندی و عایق بندی

در صورت خراب شدن عایق بندی و درز بندی کارایی پنجره دوجداره از بین می رود دیگر مانند یک پنجره معمولی کارایی دارد. از این جهت به صورت دوره ای به فکر عایق بندی و درز بندی پنجره دوجداره باشید.

تعمیرات پنجره یو پی یو سی

تعمیرات لنگه بازشو

اینکه بخواهید پنجره خانه شما به جهت مخالف جهتی که همیشه باز می شود باز شود. شاید تصور کنید که تغییر جهت باز شدن پنجره دوجداره امکان پذیر نیست. اما خوشبختانه چنین امکانی فراهم شده و به راحتی می توانید با یک تماس تلفنی با گروه فنی مهندسی فیدار این کار را در کوتاه ترین زمان به انجام برسانید.

تعمیر لولا پنجره یو پی وی سی

لولای پنجره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است از این جهت به راحتی خراب یا شکسته نمی شود. اما در برخی موارد ممکن است به دلایلی مانند استفاده نامناسب یا حوادثی مانند زلزله یا نشست ساختمان خراب یا شکسته شود. در صورت بروز هر نوع آسیبی به لولا پنجره دوجداره سبب کاهش کارایی پنجره می شود.

مطالب بیشتر
معرفی انواع مدل پنجره دوجداره

جمع بندی

تعمیرات پنجره یو پی وی سی مانند پنجره معمولی نیست که بتوانید با چند ابزار ساده آن را تعمیر کنید. به طور کلی پنجره دوجداره از بخش های مختلفی تشکیل شده که آسیب به قسمتی از آن باعث از بین رفتن کل کارایی پنجره می شود. که برخی از مشکلات با تعمیر اما برخی دیگر احتیاج به تعویض پیدا می کند.

شماره تماس فیدار