پنجره آلومینیومی یکی از پرکاربردترین فریم ها در صنعت ساختمان است. آلومینیوم به دلیل داشتن قابلیت ها و ویژگی ها و همچنین برتری پنجره آلومینیومی در صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفته است. در واقع درب و پنجره آلومینیومی از نظر ساختاری نسبت به درب و پنجره های یو پی وی سی محکم تر هستند.

آلومینیوم بسیار سبک تر از سایر فلزات است، اما دارای قدرت مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است. به همین دلیل است که در صنایعی مانند هوانوردی بسیار کاربرد دارد. علاوه بر این اگر بخواهیم ویژگی ملموس تری از آلومینیوم را بیان کنیم که در انتخاب متریال برای درب و پنجره و همچنین نمای ساختمانی بسیار مهم است، باید به مقاومت آلومینیوم در برابر انواع مختلف خوردگی اشاره نمود.

برتری پنجره آلومینیومی

نمای زیبا

در واقع آلومینیوم ظاهر زیباتری به نمای ساختمان می بخشد. اگر می خواهید نمای ساختمان شیک و مدرن به نظر برسد آلومینیوم بهترین گزینه می باشد.

قیمت پایین تر

همانطور که می دانید پنجره آلومینیوم هزینه پایین تری نسبت به پنجره یو پی وی سی دارد. به این ترتیب با استفاده از درب و پنجره آلومینیومی در هزینه صرفه جویی می شود. ضمن این نکته که پنجره آلومینیومی به دلیل ماندگاری و مقاومتی که دارد کمتر احتیاج به رگلاژ پنجره آلومینیومی پدید می آید در نتیجه اینکه هزینه ها کاهش پیدا می کند.

مطالب بیشتر
مزیت های رگلاژ شدن پنجره دوجداره
ذخیره انرژی

از برتری پنجره آلومینیومی که عایق بندی بسیار خوبی دارد. با وجود شیشه به خوبی جلوی ورود هوای سرد و خروج هوای داخل خانه را می گیرد. در نهایت با داشتن شیشه مناسب و چارچوب آلومینیومی بازده انرژی مناسب تری در اختیار دارید.

برتری پنجره آلومینیومی

طول عمر و ماندگاری

ماندگاری و عمر مفید برای تمامی مصالح ساختمان یکی از ویژگی های است که در کیفیت کلی ساختمان تاثیرگذار است. یکی از مهم ترین مزایای آلومینیوم هم ماندگاری بالای آن است. به علاوه اینکه فلز آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است و ضد زنگ می باشد و به راحتی اکسید نمی شود.

حافظ محیط زیست

جالب است بدانید که آلومینیوم قابلیت بازیافت دارد و می تواند دوباره استفاده مجدد شود.  همین ویژگی سبب می شود که آلومینیوم سازگار با محیط زیست باشد. علاوه براینکه در پنجره دوجداره سازگاری با محیط زیست کمتر از آلومینیوم است.

ضد حریق بودن آلومینیوم

جالب است که فلز آلومینیوم در برابر آتش سوزی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. این قابلیت می تواند کمک کند تا در مواقع آتش سوزی خسارت کمتری وارد شود

برتری پنجره آلومینیومی

رگلاژ و تعمیر پنجره آلومینیومی

حتما توجه نمایید که به هیچ عنوان خود فرد اقدام به تعمیر نکند. چرا که پنجره آلومینیومی دارای پیچیدگی های است که حتما لازم است توسط فرد تعمیرکار ماهر و حرفه ای انجام گیرد تا ایرادی در پنجره شکل نگیرد.

مطالب بیشتر
رگلاژ پنجره دوجداره در شمال تهران

نگهداری از پنجره آلومینیومی

برای تمیز کردن آلومینیوم دو بار در سال تمیزکاری کافیه که بهتره این کار رو با آب و صابون انجام بدید و سریعاً با دستمال خشکش کنید. این تنها کاری هست که برای نگهداری پنجره و در آلومینیومی نیاز دارید.

جمع بندی

گروه فنی و مهندسی فیدار با داشتن سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی آماده ارائه خدمات در شهر تهران و کرج در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد که از جهت انجام کار درست و اصولی می توانید اطمینان کامل داشته باشید.

شماره تماس فیدار