پنجره دوجداره با حفظ انرژی کمک فراوانی به کاهش هزینه های مصرفی و صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه دارد. اضافه بر این پنجره دوجداره با جلوگیری از نفوذ آلودگی گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را پدید می آورد. زیبایی ظاهری در کنار دیگر مزایای سبب شده تا انواع پنجره دوجداره برای مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه شود.

انواع پنجره دوجداره

پنجره تک حالته

این نوع از پنجره ها به شکلی هستند که تنها می توان به یک حالت افقی یا عمودی باز و بسته شوند. از جهت قیمت نسبت به سایر انواع پنجره دوجداره دیگر مناسب تر می باشد. این گروه از پنجره ها کاربرد زیادی دارند و از فروش نسبتا بالایی برخوردار می باشند.

مزایای پنجره تک حالته

این نوع پنجره را می توان به راحتی جایگزین پنجره ها استاندارد قدیمی کرد با این کار می توانید نمای جدیدی به ساختمان تان بدهید بدون اینکه نیاز به بازسازی ساختمان داشته باشید. نکته مهم دیگر برای طراحی و کاربردهای مختلف پنجره تک حالته قابلیت ترکیب آن با پنجره ها دیگر است. از مزایای دیگر این نوع پنجره تعویض آسان یراق آلات آن می باشد.

پنجره دو حالته

این دسته از پنجره ها به هر دو حالت افقی و عمودی باز و بسته می شوند. به همین خاطر برای مکان ها که نیاز به جا به جایی هوا بیشتری دارند بسیار گزینه مناسبی هستند. استفاده از این پنجره ها بسیار ساده و جالب می باشد.

مطالب بیشتر
تعمیر پنجره آلومینیومی
مزایای پنجره دو حالته

داشتن تنها یک دسته برای باز کردن پنجره ‌ها به هر دو حالت، باعث می‌شود باز و بسته کردن پنجره بسیار راحت باشد. قاب ها در قسمت لولاها جوش داده شده و با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند. در بخش متحرک پنجره نیز لولاهای فولادی ضد زنگ نصب شده است.

طراحی پنجره انعطاف پذیر است و همین امر اجازه می دهد که اتصالات به صورت کامل باز شوند. به این ترتیب از این پنجره‌ ها می توان به عنوان درب کامل پاسیو نیز استفاده کرد.

انواع پنجره دوجداره

پنجره آکاردئونی

در بین انواع پنجره دوجداره به پنجره آکاردئونی می رسیم که بسیار مناسب برای ویلاها و خانه باغ ها می باشد. این نوع پنجره دارای عرض بسیار بیشتری بوده در بالکن ها کاربرد زیادی دارند. از این محصول برای پارتیشن بندی فضا نیز استفاده می شود. استحکام و ایمنی بالا این نوع پنجره ها بسیار عالی و قابل اطمینان است. از ویژگی ها منحصر به فرد این پنجره عریض بودن می باشد که سبب افزایش نور به محیط داخلی بنا می شود.

پنجره کشویی

این نوع پنجره برای مکان هایی که پنجره نباید فضا زیادی را اشغال کند و معمولا پنجره دارای ارتفاع و بزرگی بیشتری است. این محصولات دارای سه نوع متفاوت معمولی ، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد. پنجره کشویی زیباترین نوع پنجره موجود در بازار می باشد.

مطالب بیشتر
تعمیر و رگلاژ درب و پنجره آلومینیومی به صورت حرفه ای
پنجره فرانسوی

این نوع پنجره به نحوی ساخته شده اند که این قابلیت را دارند تا هر دو لنگه آنها باز و بسته شوند. البته می توانید یکی از لنگه ها ثابت نگه داشته و فقط یکی از لنگه را باز و بسته نمایید. می توان بین دو لنگه این پنجره ستون قرار داد و هم می توان ستون نباشد.

انواع پنجره دوجداره

جمع بندی

گروه فنی و مهندسی فیدار برای انجام خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره به طور کامل آماده و محیا می باشد. در نهایت اگر قصد دارید برای قسمت باز ساختمان مورد نظر خودتان بهترین نوع پنجره را انتخاب کنید می توانید از مشاوران ما در این حوزه راهنمایی بگیرید.

شماره تماس فیدار